Job 3 van 4


Report this listing

Solliciteren



Zorgcoördinator (m/v/x)


Functie

Wzc De Bekelaar uit Lommel maakt deel uit van de vzw Zorggroep Zusters van Berlaar. Een organisatie van 1100 gemotiveerde collega’s waar “wonen en zorg in dialoog” centraal staat! In wzc De Bekelaar verblijven 98 bewoners. Met het LDC De Vlasgaard bouwen we een zorgzame buurt rond het wzc uit.

Wzc de Bekelaar heeft een vacature voor een zorgcoördinator.

Als zorgcoördinator sta je in voor het organiseren van het leef-, woon- en zorggebeuren in het woonzorgcentrum, steeds in overleg met de campusdirecteur. Samen met en voor bewoners en medewerkers creëer je een huiselijke en gastvrije plek waar kwaliteitsvolle, dialooggestuurde zorg centraal staat. Je coacht en motiveert leidinggevenden en medewerkers om binnen en tussen disciplines/teams samen te werken. Je bent o.a. bezig met werving van nieuwe medewerkers, stages, personeelsbezetting i.f.v personeelsbegroting, uurroosterplanning, opleidingsbeleid, enz. Binnen het woonzorgcentrum coördineer je de kwaliteitswerking vanuit een multidisciplinaire benadering. Ook op vzw-niveau en extern participeer je aan overlegmomenten met het oog op ontwikkeling en vernieuwing.

Jouw profiel

· Master of Bachelor diploma in de verpleegkunde

· Minstens 5 jaar ervaring als leidinggevende in de gezondheidssector

· Getuigschrift kaderopleiding (of bereid deze te volgen)

· Kennis van de wetgeving en regelgeving in de residentiële ouderenzorg is een pluspunt

· Grondige pc-kennis en administratieve vaardigheden

· Gemotiveerd met een voor ouderen

· Coachende leidinggevende

· Empathisch en communicatief

· Teamspeler met verantwoordelijkheidszin

  • Een activiteitenverslag van een organisatie, instelling of onderneming opstellen
    Een vooruitgangstraject opstellen
  • De organisatie vertegenwoordigen en communicatieacties voeren bij actoren van het sociaal-economisch veld
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De dienstverlening organiseren (maaltijden, schoonmaak, ...)
    De toepassing van procedures controleren
  • De werking van de organisatie organiseren
  • De financiële middelen van de organisatie, instelling of onderneming beheren
  • Informatie over reglementen, technische evoluties en de resultaten van de activiteiten, ... meedelen en uitwisselen met verschillende instanties
  • Toezicht houden op het personeelsbeleid van de organisatie (lonen, opleidingen, aanwervingen, …)

Aanbod

· Contract van onbepaalde duur bij een stabiele werkgever in de buurt

· Kansen tot bijscholing en persoonlijke groei

· Aangename werksfeer met aandacht voor werk-privébalans

· Verloning cfr. IFIC (PC 330)

· Overname van al je anciënniteit

· Maaltijdcheques van €8 (= extra bijdrage van 160€/maand netto bij een voltijdse tewerkstelling)

· Tal van kortingen via Benefits@work

· Groepsverzekering

· Voordelige hospitalisatieverzekering voor jou en je gezin

· Onkostenvergoeding en vergoeding woon- werkverkeer

- Mogelijkheid tot elektrische fietsleasing (incl. €30 tussenkomst in het leasingbedrag)

Solliciteren

Tom Houthuys
011 710 500
tom.houthuys@zusters-berlaar.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht