Job 2 van 4


Report this listing

Solliciteren



Senior Customer Support Officer Shared Services NL/FR - Hybride


Voor onze sites in Vlaanderen, Brussel en Wallonië zijn wij op zoek naar een Senior Customer Support Officer Shared Services.


Wat houdt jouw functie in?

Naast het meewerkende aspect van de functie (80-90% van de tijd), krijg je als Senior Customer Support Officer enkele neven-taken. Deze extra taken situeren zich o.a. op het niveau van opleiding, ben je eerste aanspreekpunt voor de Customer Support collega's als ze vragen hebben, zorg je voor de permanenties, etc.


In deze rol rapporteer je aan de Operations Director.


Waar kan je dagelijks je tanden in zetten?

  • Je zorgt voor een vlekkeloze aanmaak van klantendossiers voor heel de groep.
  • Je ondersteunt (nieuwe) vestigingen en bewaakt de uniforme interne processen overheen onze sites.
  • Je beheert de tevredenheidenquêtes.
  • Je stelt een efficiënte transportplanning op.
  • Je ontwikkelt voorstellen om het administratieve proces op een optimale en klantvriendelijke manier te verkorten.
  • Je zorgt voor opleiding en coaching voor jouw vakgebied binnen de organisatie.


Wat heb je nodig?

  • Je bent een nauwkeurige en gedisciplineerde professional die met oog voor detail de administratie weet uit te voeren, te controleren én waar nodig bij te sturen.
  • Je bent perfect tweetalig (FR/NL).
  • Je bent bijzonder klant- en servicegericht en gaat voor 100 % klantentevredenheid.
  • Je bent vlot en ondernemend en weet hoe je zaken moet aanpakken.
  • Je beschikt over sterke organisatorische vaardigheden en kan autonoom doch in teamverband werken.


Wat bieden wij?


De mogelijkheid om deel uit te maken van een toekomstgerichte organisatie met heel korte rapporteringslijnen, een snelle beslissingscultuur en dat fier is op zijn “modern craftsmen” die elke dag opnieuw de glimlach op de klant zijn/haar gelaat toveren. Bovendien maak je actief deel uit van een snel evoluerende automotive sector, waarin schadeherstel een belangrijke schakel is.

Jouw persoonlijke toegevoegde waarde kan je elke dag opnieuw demonstreren en waarvoor een pakket aan voordelen en groeimogelijkheden zijn gekoppeld:


Jouw verloning:

Een salaris dat jouw talent en bijdrage écht weerspiegelt, met daarnaast enkele toeters en bellen: 12 extra vakantiedagen, een bedrijfswagen, FIP, maaltijdcheques, GSM+abo, hospitalisatieverzekering en een aanvullend pensioen via de sector.

  • Een leuke werkplek waar we belang hechten aan jouw bijdrage
  • Super toffe collega’s
  • Een afwisselende job met veel verantwoordelijkheid waarin je jouw talenten kan botvieren
  • Opleidingen en mogelijkheden om te groeien binnen de organisatie
  • Extra vakantiedagen ter compensatie van de 40-uren week waarin je werkt
  • Zeiden we al; super toffe collega’s…?!


________________________________________

Over ons


Ben jij klaar om deel uit te maken van een snelgroeiende, dynamische organisatie die Europa verovert?

IRS Group is een toonaangevende Europese speler in schadeherstel, waar alles draait om vakmanschap, innovatie en klanttevredenheid. Met meer dan 200 vestigingen verspreid over Duitsland, België, Denemarken, Zweden en het Verenigd Koninkrijk; opereert IRS in België onder de naam Cryns & AXA Carrosserie met 14 vestigingen.

Sluit je aan bij een vooruitstrevend team dat elke dag het verschil maakt voor duizenden klanten!

_______________________________________

Ons Commitment aan Gelijkheid


IRS is een werkgever die gelijke kansen biedt. We waarderen diversiteit en streven ernaar een inclusieve werkomgeving te creëren.

Solliciteren