Ben jij een administratieve duizendpoot met een passie voor verse producten? Bij Coöperatie Hoogstraten ben jij als Internal sales medewerker de spil tussen klanten, accountmanagers, onze interne diensten en één van onze grootste telers, Den Berk. Dankzij jouw nauwkeurigheid, proactieve communicatie en sterke coördinatie loopt de verkoopflow op rolletjes.
Wat zijn jouw uitdagingen?
Na een inwerkperiode, werk je drie dagen per week onsite bij de Den Berk Délice (bedrijventerrein ‘De Kluis’ in Hoogstraten). Je bouwt hier aan een sterke relatie met de sales- en marketingcollega’s en zorgt dat ze te allen tijde op de hoogte zijn van de werkzaamheden die we als coöperatie voor hen verrichten. De overige twee dagen werk je nauw samen met je collega’s uit de BU Specials en zorgen wij dat je volledig bij bent met onze processen, dashboards, coöperatieve principes, …
Als Internal sales medewerker ben je het eerste aanspreekpunt van de klanten van Den Berk en zorg je dat het externe sales team maximaal wordt ontzorgd:
- Je beheert prijslijsten, klantencontracten, kortingen en verwerkt verkoopsopdrachten van A tot Z.
- Je volgt verschillende prognoses op (verwacht productvolume, verkoopsverwachtingen en effectieve verkoop). Dreigt er een mismatch op te treden of zijn er relevante afwijkingen, dan schakel je snel en breng je de nodige collega’s bij elkaar.
- Je voedt CRM met de juiste informatie en relevante updates en je verdiept je in de KPI-rapportages en salesdashboards zodat je het externe sales team kan ondersteunen bij vragen.
- Je coördineert interne communicatie bij promoties, nieuwe klanten, productlanceringen of wijzigende klantafspraken.
- Samen met Trade Marketing plan je promoties en activaties en draag je bij aan de evaluatie.
- Je bespreekt productklachten met de collega’s van kwaliteit die vervolgens in gesprek gaan met de klant.
- Zijn er processen die voor Den Berk beter kunnen worden ingericht, dan stem je dit af met de Business Controller en werken jullie samen aan een oplossing.
Wat zoeken we in jou?
We zetten jou aan het werk bij één van onze grootste telers. We verwachten dan ook dat:
- Je bent bereid om je vast te bijten in onze processen, de producten en klanten zodat je op korte termijn de flow van het product (van de kas bij Den Berk tot bij de klant) goed kent, de nodige vragen zelfstandig kan beantwoorden en steun kan bieden aan het externe sales team.
- Een bachelordiploma met relevante saleservaring of een masterdiploma en hands-onmentaliteit lijkt ons een goede basis om van te vertrekken.
- Sterke communicatieve skills in het Nederlands en Engels zijn noodzakelijk. Kan je daarnaast ook vlot communiceren in het Frans of Duits, dan is dit zeker mooi meegenomen.
- Om een goed overzicht te kunnen houden van je verschillende klanten, zal het helpen als je sterk organisatorisch en planmatig bent ingesteld, en dit zonder in te boeten op nauwkeurigheid.
Wat bieden we jou?
- Als Home of People staan we gekend voor een warme en open sfeer. We vragen een groot engagement van je tijdens de pieken in het jaar, maar zijn zelf ook flexibel waar het kan.
- We investeren in het bouwen van teams en prettige ontmoetingen met collega’s en telers. Ook Den Berk hecht hier veel waarde aan, dus jij geniet twee keer 😉
- We zijn een financieel gezond en groeiend bedrijf en je komt terecht in een veelzijdige en dynamische functie. We investeren in jouw opleiding en ontwikkeling, omdat we ervan overtuigd zijn dat je zo optimaal kan bijdragen aan onze groei en een fijne werksfeer.
- Tenslotte krijg je bij ons ook een competitief salaris, aangevuld met de nodige extralegale voordelen.
Heb je de smaak te pakken? Solliciteer dan snel!
Solliciteren