Job 10 van 44


Report this listing

Solliciteren



Junior accountant (doorgroeimogelijkheden)


Ben jij een jonge, ambitieuze finance professional met een scherp oog voor detail, interesse in vastgoed en een passie voor cijfers? Stap dan in een rol waar je écht impact maakt. Je komt terecht in een stabiel en ervaren team waar samenwerking, open communicatie en een warme, no-nonsense bedrijfscultuur centraal staan. Dit alles gecombineerd met heel wat interne doorgroeimogelijkheden.


jouw taken

  • In deze rol werk je nauw samen met collega’s binnen het finance team en ondersteun je bij diverse boekhoudkundige taken. Na verloop van tijd beheer je je eigen vastgoedgerelateerde dossiers.


Jij zal onder andere:

  • Inboeken van facturen en dagelijkse boekhoudkundige verrichtingen
  • Banken bijwerken en opvolgen
  • Mailverkeer en administratieve opvolging verzorgen
  • Lonen boeken
  • Voorbereidingen treffen voor de maand- en kwartaalafsluitingen
  • Btw-voorbereiding doen (met begeleiding van een senior; Franse btw-regels worden aangeleerd)
  • Rapporteringen voorbereiden en fungeren als aanspreekpunt voor onroerend goed
  • Gaandeweg eigen dossiers beheren en doorgroeien binnen het team
  • Samenwerken met een Frans boekhoudkantoor (Nederlandstalig contact) voor vragen en afstemming


jouw profiel


Must haves

  • Een graduaat of bachelor in een financiële richting, of gelijkwaardig door ervaring
  • 1–3 jaar relevante ervaring in boekhouden
  • Basiskennis van Belgische boekhouding
  • Nauwkeurig, leergierig en niet bang om nieuwe materie (zoals Franse btw) op te nemen
  • Communicatief, sociaal en geduldig
  • Nederlandstalig met basiskennis Frans

Nice to haves

  • Ervaring met vastgoed gerelateerde boekhouding
  • Kennis van Venice-software
  • Basiskennis Franse boekhoudregels
  • Sterke interesse om door te groeien naar eigen dossierbeheer
  • Beheersing van de Franse taal is een plus!


Wat bieden we aan?

  • Je komt terecht in een warm en ervaren team van collega’s tussen 35 en 60 jaar die je met plezier begeleiden. Daarnaast mag je rekenen op:
  • Een fulltime contract of 4/5de (beide bespreekbaar)
  • een marktconform loon, aangevuld met:
  • GSM-abonnement (Voordeel van alle aard)
  • Forfaitaire onkostenvergoeding (tot €150)
  • Maaltijdcheques (€6/dag)
  • Eco-cheques (€250/jaar)
  • Hospitalisatieverzekering
  • Groepsverzekering
  • 32 dagen verlof, waarvan 1 week in juli en 1 week tussen kerst en nieuwjaar. De rest is vrij te plannen!
  • Na verloop van tijd mogelijkheid tot 1 dag thuiswerk
  • Een omgeving waar je echte doorgroeikansen krijgt en stap voor stap eigen dossiers beheert
  • Coaching door ervaren collega's en een aangename, mensgerichte werksfeer met enorm veel interne groeimogelijkheden!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht