📍 Locatie: Genk (met thuiswerk)
Onze klant is een succesvol familiebedrijf met bijna 40 jaar ervaring in de HR-technologiesector. Het bedrijf specialiseert zich in het automatiseren van HR-processen en biedt met hun eigen software oplossingen voor belangrijke HR-functies. 💻 Met meer dan 250.000 gebruikers in België en Nederland ondersteunen ze zowel grote ondernemingen als kleinere KMO's. Om hun klanten in België en Nederland optimaal te bedienen, heeft onze klant kantoren in Genk, Eindhoven, Kortrijk en Namen 🌍.
We zoeken een Application Support Specialist die energie haalt uit het oplossen van concrete softwarevragen ⚙️. Je werkt samen met 5 collega's in een hecht supportteam en biedt directe ondersteuning aan onze klanten bij hun vragen over onze HR-software.
Je focust op het analyseren en oplossen van functionele en technische problemen op korte termijn, via telefoon of mail 📞✉️. Je behandelt alleen softwarevragen (geen hardware), en als iets complexer wordt, escaleer je het naar de juiste collega 👨💻👩💻. Verder hou je alle calls/tickets netjes bij in Jira en help je mee aan het verbeteren van onze knowledge base 📚.
Je bent een onmisbare schakel 🔗. Met jouw communicatieve skills weet je vlot en duidelijk te schakelen met klanten en collega's. We zoeken iemand die proactief en analytisch is 🧠, die graag zelfstandig werkt maar ook sterk is in teamverband. Je denkt in oplossingen, houdt het hoofd koel bij vragen of problemen, en hebt een gezonde dosis nieuwsgierigheid om onze software snel in de vingers te krijgen.
👤 Wie ben jij?
🏡 Wat bieden wij jou?
Klaar om deel uit te maken van een warm team waar je écht impact maakt? Solliciteer vandaag en laat van je horen!