Job 2 van 2


Report this listing

Solliciteren



Admin & Operations Manager


Over ons

Limburgse Industriële Dakwerken is een snelgroeiend dakbedrijf gevestigd in Herk-de-Stad. We focussen zowel op renovatie- als nieuwbouwprojecten en zijn gespecialiseerd in zowel hellende als platte daken. Ons team werkt al jaren samen in een warme, collegiale sfeer. Onze klanten zijn voornamelijk bedrijven, algemene aannemers en lokale overheden. Dankzij ons ervaren team van calculatoren, projectleiders en werfleiders staan we garant voor technisch hoogstaande projecten.

Jouw functie

Als Admin & Operations Manager ben jij de spilfiguur van onze interne organisatie. Je ondersteunt en stroomlijnt de dagelijkse activiteiten binnen het bedrijf zowel de directie als je collega's in verschillende domeinen. Je combineert administratieve taken met coördinerende verantwoordelijkheden en bent een belangrijke schakel in ons groeiverhaal.

  • Planning & coördinatie: mee opvolgen en ondersteunen van personeels-/werfplanning en werfadministratie.

  • Loonadministratie: voorbereiding en verwerking in samenwerking met het sociaal secretariaat.

  • Onthaal & communicatie: eerste aanspreekpunt voor bezoekers, telefonie en interne communicatie.

  • HR-ondersteuning: opvolgen van instroom/uitstroom, coördineren van opleidingen, ondersteunen van onder aannemers met administratie en opmaken van contracten.

  • Finance-support: ondersteuning bij facturatie, aankoopbeheer en leveranciersopvolging.

  • Logistiek & administratie: coördineren van materiaalbeheer en bestellingen.

  • Digitalisering & processen: bijdragen aan de verdere uitbouw van digitale tools en

efficiëntere werkprocessen.

  • Samenwerking: fungeren als schakelpunt tussen vertegenwoordigers, projectleiders,

planners en directie.

Jouw profiel

  • Je hebt een bachelor- of masterdiploma of gelijkwaardige ervaring in een administratieve/operationele functie.
  • Ervaring in de bouwsector of in een gelijkaardige kmo-omgeving is een pluspunt.
  • Je bent administratief sterk, gestructureerd en werkt nauwkeurig.
  • Je bent communicatief vaardig en voelt je comfortabel als eerste aanspreekpunt aan de onthaal.
  • Je hebt kennis van of interesse in HR-processen, loonadministratie en basis financiële opvolging.
  • Je kan goed overweg met digitale tools en denkt graag mee over verbeteringen en efficiëntie.
  • Je hebt een proactieve houding en voelt je thuis in een familiale bedrijfscultuur met korte lijnen.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht