Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Process Expert (sales)


Functie

Functieomschrijving Process Expert (sales)

Met meer dan 700 verschillende modellen is Liebherr fabrikant van ’s werelds grootste en meest innovatieve assortiment koel-, vries- en wijnkasten. Liebherr Appliances Belgium te Ternat is een volwaardige dochtermaatschappij en coördineert alle sales en serviceactiviteiten voor de Belgische markt. Door de inspanningen van Liebherr Appliances Belgium is Liebherr een referentie geworden met een uitstekende reputatie bij verdelers en consumenten tot gevolg. De klanten van onze onderneming bestaan voornamelijk uit de betere elektro- en keukenhandels, koeltechniekers, evenals de grootkeuken- en labo installateurs.


Als gevolg van onze constante groei, zijn wij voor ons kantoor in Ternat op zoek naar een
Process Expert (sales)

Jouw takenpakket als Process Expert (sales)

Als Process Expert (sales) speel jij een cruciale rol in het optimaliseren van processen en systemen voor Liebherr AppliancesBelgium en tevens Liebherr Appliances Netherlands. Een boeiende job vol uitdagingen in een internationale werkomgeving!

Jij bent verantwoordelijk voor de regionale verkoop gerelateerde processen voor IT-toepassingen vanuit het sales perspectief in alle ontwikkelingsfasen.

Belangrijkste Interfaces

    • Externe leveranciers: Het verkrijgen van ondersteuning bij het ontwikkelen van concepten, het stellen van vragen of het oplossen van problemen.
    • Intense samenwerking gedurende het hele proces, van conceptie tot implementatie, bij het vaststellen van vereisten en taken.
    • Nabije samenwerking met de verkoopafdeling en het implementatieteam om de vereisten af te stemmen.
    • Aanspreekpunt voor de afdelingen Verkoop, Service Ondersteuning en voor niet-functionele kwesties (bijv. in geval van problemen of storingen ).
    • Coördinatie met de verkoopanalyse voor het afstemmen van rapporten, inclusief Business Intelligence en rapportage over verkoopprestaties

Jouw profiel

Jouw profiel

Kennis en ervaring:

  • Je hebt een bachelor- of masterdiploma, of gelijkwaardige ervaring
  • Minstens 3 of 4 jaar relevante ervaring met businessanalyse in het sales- en marketingdomein
  • Ervaring met implementatie, coördinatie en optimalisatie van IT-systemen (CRM/ERP)
  • Ruime ervaring met het in kaart brengen van processen en het opstellen van werkinstructies
  • Goed ontwikkeld analytisch vermogen om processen te doorzien en de gevolgen van proceswijzigingen op het IT-landschap te doorgronden. Je kan details van essentie onderscheiden.
  • Sterke communicatieve vaardigheden. Je kan ideeën vlot verwoorden en je overtuigt door je inlevingsvermogen.
  • Jouw enthousiasme werkt aanstekelijk voor jouw collega’s
  • Je communiceert vlot in het Nederlands, Frans en het Engels

  • Overgaan tot het uitvoeren van functionele en technische verbeteringen
    De applicatie uitrollen (parametrering, opvolging, ...)
  • Domein: Geïntegreerde beheersprogramma's - Enterprise Resource Planning (ERP)
  • De realisatie van projecten superviseren en coördineren
  • Lastenboeken en functionele en algemene specificaties uitwerken, bijwerken en aan de opdrachtgever overmaken
  • Strategische keuzes voor de evolutie van de informatiesystemen van de onderneming bepalen en aanbevelen
  • Functionele tests van de ontwikkelde toepassingen uitvoeren en opvolgen
  • Behoeften van de opdrachtgever identificeren
    Vakprocessen analyseren
    Opportuniteit en uitvoerbaarheid evalueren
  • De technische, economische, … informatie en de reglementering opvolgen en actualiseren
  • Controleren of de gebruikers de informatiesystemen gelijkvormig gebruiken (regels, procedures, ...)
  • Samen met informatici een softwarepakket kiezen en een werkwijze aanbevelen voor de toepassing in de onderneming (ontwerp, ontwikkeling, uitrol)
  • Functionele oplossingen formaliseren en bepalen
    Evoluties en functionele uitbreidingen van het informatiesysteem voorstellen aan de opdrachtgever
  • De architectuur van de informatiesystemen van de onderneming analyseren
  • Domein: Handel, verkoop, klantenrelaties
  • Gegevensdragers opstellen voor informatiedoorstroming of opleiding en deze doorgeven aan de betrokken personen
  • Gebruikers begeleiden of opleiden over de nieuwe vakprocessen en toepassingen

Aanbod

We bieden een zelfstandige functie binnen een groeiend en financieel gezond bedrijf aan met de kans om jezelf op diverse vlakken te ontwikkelen. Leer dagelijks bij over de markt en de producten en groei samen mee met het bedrijf.


Onze servicedienst kent een klantentevredenheid van meer dan 90%.

Het takenpakket is veelzijdig en gevarieerd, en door een doorgedreven interne opleiding kun je jouw rol optimaal vervullen. Je hebt intensief contact met heel wat mensen, zowel in je eigen team als daarbuiten.

Een voltijds contract van onbepaalde duur en een competitief salaris aangevuld met aanvullend pensioensparen, maaltijdcheques, ecocheques, een jaarlijkse bonus en een vergoeding voor woon-werkverkeer.

Een mooi bruto maandloon tussen de €3.800,00 - €4.500,00, afhankelijk van jouw kennis en ervaring.

Solliciteren

Ingrid Vaerman
024560041
hr@cinem.be

Solliciteren