Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Technisch Support – Service Support




Wat houdt jouw job in?
  • Je biedt technische bijstand en ondersteuning aan de servicetechnieker alsook klanten (telefonisch en/of on site)

  • Je ondersteunt bij de programmatie van systemen.

  • Je biedt ondersteuning en stand by tijdens de wachtdienst.

  • Je werkt volledig samen met de technieker voor een zo vlot mogelijke oplossing van de interventie.

  • Je biedt technische bijstand aan het Sales team bij de opmaak van een offerte

  • Je communiceert alle incidenten aan de Divisie Manager.

  • Je geeft technische bijscholing / opleiding aan techniekers.

  • Je waakt over het handhaven van alle normen en procedures (veiligheid, werking,…)

  • Je onderhoudt contact met de servicetechniekers tijdens uitvoering van de werken.

  • Je geeft mogelijke klachten en/ of problemen van de klant door aan de Divisie Manager



Wie zoeken we?
  • Opleiding : Hoger technisch middelbaar onderwijs of gelijkwaardig door ervaring

  • In het bezit zijn van het attest wet Tobback (Jambon) Opleiding type: installatie of je bent bereid om dit te behalen.

  • Kennis van de sector en producten

  • Communicatief, contactvaardig en problemsolver.

  • Zelfstandig en in team kunnen werken met een gezonde portie stressbestendigheid

  • Vlotte kennis van het Nederlands of Frans met een goede kennis van de andere taal

  • Grondige kennis van Windows Office applicaties (Outlook, Excel, Word,…)



Wat bieden wij?
  • Naast glijdende werktijden en mogelijkheid tot telewerk ontvang je een marktconform loon, aangevuld met maaltijdcheques, eco-cheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, bedrijfswagen met tank/laad-kaart,...

  • Begeleiding in je werk om jezelf te ontwikkelen en het vak te leren

  • 20 wettelijke vakantiedagen en 9 ADV-dagen

  • Deze gevarieerde job bevindt zich in een uitdagende en familiale werkomgeving waar duidelijke en open communicatie centraal staat

  • Je geniet een grondige introductieperiode en krijgt continue mogelijkheid tot bijleren via opleiding, coaching,…

  • Een open, informele, no-nonsense cultuur met korte communicatielijnen.

Bericht aan interim- en selectie-kantoren: Wij verzoeken u vriendelijk om kandidaten uitsluitend per e-mail voor te stellen via Om een efficiënte verwerking te garanderen, geven wij de voorkeur aan schriftelijke communicatie en verzoeken wij u om geen telefonische voorstellen te doen. Bedankt voor uw begrip en medewerking.


Download bijlage(s)
  • Deze vacature als PDF

Solliciteren