Je biedt technische bijstand en ondersteuning aan de servicetechnieker alsook klanten (telefonisch en/of on site)
Je ondersteunt bij de programmatie van systemen.
Je biedt ondersteuning en stand by tijdens de wachtdienst.
Je werkt volledig samen met de technieker voor een zo vlot mogelijke oplossing van de interventie.
Je biedt technische bijstand aan het Sales team bij de opmaak van een offerte
Je communiceert alle incidenten aan de Divisie Manager.
Je geeft technische bijscholing / opleiding aan techniekers.
Je waakt over het handhaven van alle normen en procedures (veiligheid, werking,…)
Je onderhoudt contact met de servicetechniekers tijdens uitvoering van de werken.
Je geeft mogelijke klachten en/ of problemen van de klant door aan de Divisie Manager
Opleiding : Hoger technisch middelbaar onderwijs of gelijkwaardig door ervaring
In het bezit zijn van het attest wet Tobback (Jambon) Opleiding type: installatie of je bent bereid om dit te behalen.
Kennis van de sector en producten
Communicatief, contactvaardig en problemsolver.
Zelfstandig en in team kunnen werken met een gezonde portie stressbestendigheid
Vlotte kennis van het Nederlands of Frans met een goede kennis van de andere taal
Grondige kennis van Windows Office applicaties (Outlook, Excel, Word,…)
Naast glijdende werktijden en mogelijkheid tot telewerk ontvang je een marktconform loon, aangevuld met maaltijdcheques, eco-cheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, bedrijfswagen met tank/laad-kaart,...
Begeleiding in je werk om jezelf te ontwikkelen en het vak te leren
20 wettelijke vakantiedagen en 9 ADV-dagen
Deze gevarieerde job bevindt zich in een uitdagende en familiale werkomgeving waar duidelijke en open communicatie centraal staat
Je geniet een grondige introductieperiode en krijgt continue mogelijkheid tot bijleren via opleiding, coaching,…
Een open, informele, no-nonsense cultuur met korte communicatielijnen.
Bericht aan interim- en selectie-kantoren: Wij verzoeken u vriendelijk om kandidaten uitsluitend per e-mail voor te stellen via Om een efficiënte verwerking te garanderen, geven wij de voorkeur aan schriftelijke communicatie en verzoeken wij u om geen telefonische voorstellen te doen. Bedankt voor uw begrip en medewerking.