Het opvolgen van de aanbesteding, planning en de uitvoering van het technisch onderhoud;
Het opvolgen van de onderhoudsfirma, bewaking en cleaning;
Het opvolgen van procedures en wetgeving over veiligheid en milieu in nauw contact met externe diensten als brandweer en politie;
Het voorbereiden van de prijsaanvraag, prijsvergelijking, assistentie bij de keuze van aannemers en leveranciers alsook de beoordeling hiervan;
Het controleren van de uitvoering op juistheid en kwaliteit;
Het nemen van directe acties bij technische tekortkomingen;
Het voorbereiden, bijhouden en opvolgen van instandhoudingswerken;
Het controleren van maandelijkse facturatie van aannemers en leveranciers;
Het opstellen en coördineren van onderhoudsprogramma's en budgetten;
Het beheer van interne personeelsverhuizen, optimaliseren van het ruimtegebruik;
Het organiseren van facilitaire diensten en het gebruik van FMIS.
Jouw profiel
Je profiel
Een technische opleiding (bachelor of master) is uiteraard een pluspunt maar we kijken vooral naar je bereidheid en passies;
Enkele jaren werkervaring in een soortgelijke functie is mooi meegenomen;
Verantwoordelijkheid schrikt je niet af en je kan prioriteiten stellen;
Je bent zelfstandig en stressbestendig;
Je beschikt over uitstekende coördinerende en organisatorische vaardigheden;
Je hebt een heldere en directe communicatie;
Je spreekt vlot Frans en Engels;
Goede kennis van Windows en MS-Office (Excel en Word). Een basiskennis Autocad is een pluspunt.
Werken met een besturingssysteem: Windows
De activiteiten van een team coördineren
Een organisatie leiden
Controleren of veiligheids- en exploitatievoorschriften en -procedures nageleefd worden (verkeerscirculatie, signalisatie, ...)
Schade analyseren (beschadigingen, weersomstandigheden, ...) en de gepaste acties ondernemen
Leveranciers of dienstverleners selecteren
Onderhandelen over contractvoorwaarden
De geleverde diensten of producten controleren
De exploitatiebehoeften en –vereisten evalueren (aanpassingen, renovaties, aankopen) en technisch-economische oplossingen bepalen
Softwareprogramma's gebruiken: Autocad
Het beheer van gebouwen van een onderneming opnemen
Communiceren met gebruikers van de gebouwen, leveranciers, onderaannemers, ...
Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
De exploitatiestrategie van de infrastructuur en herzieningen hieraan (helpen) vastleggen
Dienstverslagen opstellen en actualiseren (operaties, werkzaamheden, incidenten, aanpassingen, ...)
Menselijke en materiële middelen organiseren en onderhoudsoperaties coördineren aan wegeninfrastructuur, kunstwerken, gebouwen, ...
Contracten met onderaannemers of leveranciers opvolgen en coördineren (verlengingen, nieuwe contracten, vervaldata, ...)
Technische haalbaarheidsstudies en expertises uitvoeren voor het vernieuwen of onderhouden van infrastructuur of gebouwen
Teams, diensten, afgevaardigden, directies, ... adviseren en technisch bijstaan
Een project leiden
Projecten, plannen, programma?s van aanpassingswerken en onderhoud uitwerken of aanbevelen (planning, technische studies, ...)
De uitvoering van onderhoudswerkzaamheden en de conformiteit van de uitbating van infrastructuur of gebouwen controleren (begaanbaarheid in de winter, herstellingen, ...)
Aanbod
Wij bieden u
Een
uitdagende functie
in een boeiende en vooruitstrevende werkomgeving;
On-the-job coaching
en opleidingen;
Een gevarieerde job met ruimte voor
creativiteit en initiatief
;
Een competitief verloningspakket aangevuld met extralegale voordelen en bedrijfswagen.
Solliciteren
Dirk Van den Berg
0471665077
recruitment@ceusters.be