Wat jij doet
We zijn op zoek naar een Support Engineer voor onze klant gelegen te Lochristi, in de buurt van Gent.
Je zal end-user support bieden, migraties uitvoeren, and gebruikers begeleiden door hun dagelijkse IT struggles.
Je zal zowel zelfstandig als in team werken.
Verantwoordelijkheden
Dagelijkse support bieden (end-user support) op een professionele en klantvriendelijke manier.
Leiden en ondersteunen van migratieprojecten (Windows 10 en 11, chrome tot edge, mails, wachtwoorden, ..)
PC's stagen en opzetten van a tot z
End-user support bieden tijdens en na migratieprojecten, door middel van workshops en playbooks
Communiceren met stakeholders
Technische zaken kunnen vertalen en verduidelijken aan non IT-users
Citrix support bieden
Netwerk support bieden in WLAN en LAN omgevingen
Dit breng je mee
Eerste ervaring als IT Support Engineer
Sterke kennis van Microsoft omgevingen: Windows 10/11, Windows Server, Office 365 (inclusief Teams omgeving)
Ervaring met AD, AAD, Intune, en MFA
Ervaring met rollout projecten en bieden van end user support
Ervaring met een Citrix omgeving is een pluspunt
Sterke communicatie skills
Je kan zowel zelfstandig werken als in teamverband
Klantgerichte houding en attitude
Zich vloeiend kunnen uitdrukken in het Nederlands en Engels
Kunnen werken in de omgeving van Gent
In het bezit zijn van een rijbewijs B