Job 19 van 1000


Report this listing

Solliciteren



Client Relationship Manager - Seniors


It all starts with the everyday! Als marktleider in België van catering en facilitaire diensten dragen we met onze kernwaarden team spirit, dienstverlening en vooruitgang bij aan een duurzame toekomst, een positieve impact op het milieu en een veilige werkomgeving voor al onze medewerkers. Als Client Relationship Manager binnen het segment ouderenzorg ben je de belangrijkste gesprekspartner voor klanten en leid je de operationele teams binnen de regio Vlaanderen/Brussel. Je zet je in om de kwaliteit van onze dienstverlening naar het hoogste niveau te tillen, met als doel onze financiële en kwalitatieve doelstellingen te behalen. Daarbij streef je ernaar om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen en hun Quality of Life te verbeteren. People Management: Je werkt nauw samen met siteverantwoordelijken, die aan jou rapporteren, en zorgt ervoor dat bedrijfsbeleid en procedures worden nageleefd. Als ervaren People Manager beheer je HR-aspecten binnen de teams, zoals rekrutering, coaching, en ontwikkeling. Financieel Beheer: Je stelt budgetten op, beheert deze en zorgt ervoor dat financiële en kwalitatieve doelstellingen worden behaald door middel van een kostenbeheersing en maandelijkse opvolging. Klantenbeheer: Je begrijpt de verwachtingen van klanten, doet proactieve voorstellen, onderhandelt over extra diensten en ontwikkelt commerciële relaties om contracten te behouden en uit te breiden. Je beschikt over een Bachelor of Master diploma - met een relevante ervaring van minstens 5 jaar Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend (zowel mondeling als schriftelijk) en hebt een goede kennis van Frans en Engels. Je beschikt over een sterke kennis van onze activiteiten, en je hebt aantoonbare ervaring of affiniteit met ouderenzorg. Dankzij jouw innovatieve en doorgedreven ondernemingszin behaal je nauwkeurige resultaten en pas je je moeiteloos aan in complexe, ambigue omgevingen die flexibiliteit vereisen Je bent een People manager, coach en motivator en beschikt over de nodige diplomatie Je beschikt over een uitstekende relationele, klantgerichte ingesteldheid en overtuigingskracht Wij bieden jou een boeiende functie in een dynamische organisatie waar verantwoord ondernemen, diversiteit en inclusie, opleidingskansen en doorgroeimogelijkheden centraal staan. Werken bij Sodexo is niet zomaar een job. Het is een kans om bij te dragen aan iets groters, omdat we geloven dat onze dagelijkse acties een grote impact hebben. Bij ons kun je doelgericht werken en jezelf op je eigen manier ontplooien. Concreet houdt dit in : Een voltijds contract van onbepaalde duur Een aantrekkelijk loonpakket waar Quality of Life centraal staat : Flexibele home office policy voor een goede work-life balance Hospitalisatie- en tandzorgverzekering & groeps- en invaliditeitsverzekering Eindejaarspremie (13e maand), maaltijdcheques, ecocheques, cadeaucheques voor jubilarissen en familiale gebeurtenissen Bedrijfswagen met tank- of laadkaart of mobiliteitsbudget Een gepersonaliseerd onboardingtraject voor een soepele start bij Sodexo & mogeli... Français, Financiële richting, Recrutement, Coaching, Budget, Coaching, Budget, People management, Néerlandais, Ouderenzorg, kostenbeheersing, Engelse taal, People management, Frans, Nederlands, Politique, klantenbeheer, Ondernemerschap, Rapporteren, Développement, Overtuigingskracht, Coaching, Ressources humaines

CRWL1_BE

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht