Job 17 van 19


Report this listing

Solliciteren



Associate Finance Manager


Cohezio vzw is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op het Werk in België. Samen met een multidisciplinair team van 600 enthousiaste collega’s waken we over de gezondheid, de veiligheid en het welzijn op het werk van alle werknemers bij onze klanten. De filosofie die we bij onze klanten vooropstellen, zetten we vanzelfsprekend ook intern in de praktijk om. We werken als één team, collectief boven individueel. Functieomschrijving Als Associate Finance Manager ben je de rechterhand van de Finance Manager bij Cohezio. De rol is tweeledig: ondersteuning bieden aan de Finance Manager voor het financieel beheer van Cohezio (facturatie, algemene boekhouding, financiële rapportering,…) en een gedreven en professionele teamleader zijn voor de 7 collega’s credit collectors. De herinneringen aan de klanten organiseren en uitvoeren, telefonisch, via mail en schriftelijk. Technische ondersteuning bieden aan de leden van het team. Ad-hoc analyses uitvoeren en tijdig antwoorden bieden. Met de departementen van de Front Office in overleg treden om correcte verkoopsgegevens te kunnen genereren  Toezien op het boeken en controleren van het inboeken van verkoopfacturen en bankverrichtingen teneinde een correcte en volledige verwerking van de gegevens te verzekeren Back up van de Finance Manager bij het algemeen financieel beheer Opzetten van een analytische boekhouding Externe audit Bijstaan van het management, verschaffen van adviezen inzake het specifieke vakgebied en uitvoeren van ad-hoc taken teneinde de directie te ondersteunen in de realisatie van hun doelstellingen Direct people management van de credit collectors +Back up van de Finance Manager voor de GL accountants  Zorgen voor het dagelijks beheer van het personeel: behandelen van verlofaanvragen, afwezigheden, enz. Een relevante ervaring in accounting of audit is een pluspunt. ~ Zeer goede kennis van het Nederlands en het Frans. ~ Als proactieve probleemoplosser kan je goed luisteren, de juiste analyses maken en onderhandelen.  ~ Je kan autonoom werken zonder de noden van je team uit het oog te verliezen.  Aanbod Mogelijkheid tot thuiswerken: 2 dagen Groepsverzekering Bedrijfswagen Tankkaart / Laadpas Maaltijdcheques Smartphone Laptop Individuele hospitalisatieverzekering Invaliditeitsverzekering Leasefiets Parking Tussenkomst openbaar vervoer Fietsvergoeding Mobiliteitsbudget Geboorte Sinterklaas Forfaitaire Kosten Eco Cheque Opleiding Check up 13e maand Vakantiegeld Extra-legale vakantiedagen Thuiswerk Anciënniteitsverlof Een voltijds contract van onbepaalde duur van gemiddeld 36u/week. We hechten belang aan een goede work-life balance en realiseren dit door naast de 20 wettelijke verlofdagen, 24 ADV-dagen te voorzien.  Vanzelfsprekend krijg je een aantrekkelijk salaris aangevuld met diverse extralegale voordelen zoals een bedrijfswagen, maaltijd- cadeau- en ecocheques, een eindejaarspremie, een groeps- en hospitalisatieverzekering.  Je krijgt toegang tot een ruim aanbod van interne welzijnsinitiatieven rond 3 pijlers: fysiek, sociaal en mentaal welzijn.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht