Orders volg je op van A tot Z, van plaatsing tot aan de levering. Zo ben je ook verantwoordelijk voor de webshop.
Telefonisch en per mail informeer je klanten over hun bestellingen.
Coördinatie van transport en opvolgen van zendingen behoort tot jouw verantwoordelijkheid.
Om transporten zo optimaal en (kosten)efficiënt mogelijk te laten verlopen, voorzie je prijsberekening en tariefvergelijking van verschillende partners.
Je zorgt ervoor dat orders verzendklaar worden gemaakt (zelf of collega).
Andere mogelijke taken :
· Hotelboekingen
· Brochures, folders, handleidingen, documenten… opmaken, printen, plastificeren,…
· Inventarisatie
· Orde in het magazijn
Bij voorkeur kan je een eerste relevante werkervaring in een gelijklopende functie voorleggen.
Zowel in het Nederlands, Frans als Engels kan jij vlot communiceren met collega’s en externe partners. Kennis van het Duits is een grote plus.
Microsoft Office en CRM kennen voor jouw weinig geheimen. Het dagelijkse gebruik hiervan zal dan ook vlot verlopen.
Je denkt mee na in procesverbeteringen en identificatie van problemen.
Je bent een team-player, maar kan ook goed zelfstandig werken.
Doel- en klantgerichtheid staan bij jouw op één. Ook nauwkeurigheid en loyaliteit draag jij hoog in het vaandel.
Het logistiek plan van een organisatie opstellen en implementeren (voorschriften, werkmethodes, ...)
De modaliteiten voor het transport van producten organiseren, implementeren en de uitvoering controleren
Leveranciers of dienstverleners selecteren
Onderhandelen over contractvoorwaarden
De geleverde diensten of producten controleren
Logistieke activiteiten organiseren en op elkaar afstemmen volgens de behoeften van de klanten
Persoonsgebonden competenties, zoals communiceren, analyseren, kritisch denken, samenwerken, klantgerichtheid, resultaatgerichtheid
Patrick Favoreel
0475 73 63 51
pfavoreel@skynet.be