Job 2 van 3


Report this listing

Solliciteren



Administratief logistiek bediende


Functie

Orders volg je op van A tot Z, van plaatsing tot aan de levering. Zo ben je ook verantwoordelijk voor de webshop.

Telefonisch en per mail informeer je klanten over hun bestellingen.

Coördinatie van transport en opvolgen van zendingen behoort tot jouw verantwoordelijkheid.

Om transporten zo optimaal en (kosten)efficiënt mogelijk te laten verlopen, voorzie je prijsberekening en tariefvergelijking van verschillende partners.

Je zorgt ervoor dat orders verzendklaar worden gemaakt (zelf of collega).

Andere mogelijke taken :

· Hotelboekingen

· Brochures, folders, handleidingen, documenten… opmaken, printen, plastificeren,…

· Inventarisatie

· Orde in het magazijn

Jouw profiel

Bij voorkeur kan je een eerste relevante werkervaring in een gelijklopende functie voorleggen.

Zowel in het Nederlands, Frans als Engels kan jij vlot communiceren met collega’s en externe partners. Kennis van het Duits is een grote plus.

Microsoft Office en CRM kennen voor jouw weinig geheimen. Het dagelijkse gebruik hiervan zal dan ook vlot verlopen.

Je denkt mee na in procesverbeteringen en identificatie van problemen.

Je bent een team-player, maar kan ook goed zelfstandig werken.

Doel- en klantgerichtheid staan bij jouw op één. Ook nauwkeurigheid en loyaliteit draag jij hoog in het vaandel.

Het logistiek plan van een organisatie opstellen en implementeren (voorschriften, werkmethodes, ...)

De modaliteiten voor het transport van producten organiseren, implementeren en de uitvoering controleren

Leveranciers of dienstverleners selecteren

Onderhandelen over contractvoorwaarden

De geleverde diensten of producten controleren

Logistieke activiteiten organiseren en op elkaar afstemmen volgens de behoeften van de klanten

Persoonsgebonden competenties, zoals communiceren, analyseren, kritisch denken, samenwerken, klantgerichtheid, resultaatgerichtheid

  • Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Professionele dossiers (klantendossiers, vorderingen, ...) voorbereiden en opvolgen (bijwerken, afsluiten, ...)
  • Professionele dossiers, verslagen van vergaderingen, ... coderen en archiveren
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Klanten, leveranciers, bezoekers ontvangen en oriënteren
    Boodschappen noteren en afspraken vastleggen
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen

Solliciteren

Patrick Favoreel
0475 73 63 51
pfavoreel@skynet.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht