Job 2 van 11


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker Tegemoetkomingen aan leden (tijdelijk contract)


Functie

CM helpt niet minder dan 4,5 miljoen mensen om gezond en gelukkig te leven. Hoe dat kan? Dankzij de dynamiek van onze medewerkers! Zij slaan elke dag de handen in elkaar om resultaten te boeken. Ze worden gedreven door solidariteit en willen samen vooruitgaan. Hun inspanningen worden erkend, want ze krijgen tal van kansen om zich te ontwikkelen en te groeien in hun job. Dat alles op een werkplek waar ook waarde wordt gehecht aan de balans tussen werk en privé. Maar je moet ons niet zomaar geloven. Vraag het gewoon aan iedereen die hier werkt. Ze zullen het graag bevestigen: Bij ons leeft het!



Dit zoeken we

Je werkdomein situeert zich binnen het departement Dienst en Hulpverlening in het team ‘Tegemoetkomingen aan leden’.

De 3 teams ‘Tegemoetkomingen aan leden’ zorgen voor een tijdige en correcte terugbetaling van medische kosten die onze leden maken in het kader van de verplichte ziekteverzekering en de aanvullende ziekteverzekering.

Een greep uit jouw takenpakket:

  • Je verzorgt dagelijks de terugbetaling van de getuigschriften en/of attesten in het kader van de de facultatieve verzekering (hospitalisatieverzekering) en de CM diensten en voordelen.

  • Je staat in voor de controle en correcte input van aangeleverde gegevens. Je werkt hiervoor binnen het voorziene wetgevend kader en binnen afgelijnde procedures.

  • Je hebt schriftelijke en telefonische contacten met leden die wanneer documenten onvolledig of foutief zijn en wanneer leden vragen hebben over de tegemoetkomingen.

  • Ook uitvoerende en repetitieve taken blijf je nauwkeurig afwerken.

  • Onder een hoog tempo blijf je nauwkeurig werken en behaal je je targets.

  • Je neemt op een actieve en constructieve manier deel aan het groepsoverleg.

Jouw profiel

  • Je bent goed in begrijpen en toepassen van procedures.

  • Nieuwe materie en kennis maak je vlot eigen. Je blijft op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen binnen jouw vakgebied.

  • Targets werken voor jou motiverend en uitdagend.

  • Je weet een goede balans te hanteren tussen nauwkeurigheid en snelheid.

  • Je bent flexibel in je denkvermogen en past je aan in functie van de workload van het moment.

  • Je kan zelfstandig welomlijnde opdrachten uitvoeren en hiervoor de verantwoordelijkheid opnemen.

  • Als teamplayer hecht je belang aan en werk je actief mee aan een sterk groepsresultaat.

  • Een bachelordiploma is een pluspunt.

  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies

Aanbod

Je krijgt een voltijds contract bepaalde duur van 6 maanden met mogelijkheid op verlenging en doorgroeikansen.

Je werkplaats is Post X in Berchem .

Je kan rekenen op een veelzijdig loonpakket aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques van 8€, extralegale kindervergoeding, julipremie (bovenop het wettelijk vakantiegeld), dertiende maand,…

Bovendien krijg je de kans om werk en privé mooi in evenwicht te houden: je werkt in een 36 uren week met glijtijd. Na een inwerkperiode is er de kans op thuiswerk.

Maar er is meer. Want wie dat wil, kan hier heel wat kansen grijpen. We bieden je tal van opleidingen en ontwikkelingsmogelijkheden. Je krijgt de ruimte om initiatieven te nemen. En je werkt mee aan uitdagende projecten. Wees er maar zeker van dat je nooit ter plaatse zult blijven trappelen!

Solliciteren

Jo Thoné
***
Jo.Thone@cm.be

Solliciteren