Job 3 van 9


Report this listing

Solliciteren



Leraar ENGELS/DUITS 3e GR Arbeidsmarkt - voltijds (schooljaar '24-'25)


Functie

BuSO Campus Impuls OV4- type9

Campus Impuls biedt secundair onderwijs aan voor jongeren met een normale begaafdheid en ASS (Autisme Spectrum Stoornis). We volgen de eindtermen van het regulier onderwijs en werken in een aangepaste omgeving met kleine klasgroepen, structuur en voorspelbaarheid. We zijn in onze regio dé referentie voor onderwijs aan jongeren met autisme en trekken leerlingen aan uit alle provincies.

Op onze school voorzien we een interne aanvangsbegeleiding over ASS, voorkennis is mooi meegenomen maar geen vereiste.

Voor sollicitatie, gelieve eerst eens onze website www.campusimpuls.be (jobs) te bekijken om een beeld te krijgen van onze werking.

>> https://campusimpuls.be/index.php/jobs/vacatures


Voltijdse opdracht tot einde schooljaar, kans op verlenging

Dit is een halftijdse job tot het einde van het schooljaar maar met optie om uit te breiden.

Omschrijving : We zoeken een gemotiveerde leerkracht die in de 3e graad de vakken Engels en Duits aanleert in de 3e graad Onthaal, organisatie en Sales met een praktische toepassing in het achterhoofd. In onderling overleg kan dit uitgebreid worden met extra uren, louter Duits opnemen kan ook.

We werken in gemiddeld in groepen van een 7-tal leerlingen. Vaak is er een uur co-teaching tussen taalvak en het economische vak (bv. ontaal) om de taalcompetenties zo praktisch mogelijk in te vullen, denk maar aan een verkoopsgesprek in het Engels voeren.

De opdracht gaat door in Oostakker.

Jouw profiel

Prof. bachelor of master met pedagogisch bekwaamheidsbewijs

  • Lessen voorbereiden en het pedagogische traject vastleggen
  • Professionele kennis en technieken aanleren en praktische oefeningen aan de leerlingen voorstellen
  • Competenties van leerlingen evalueren

Aanbod

Voltijdse job

Sterk groeiende school met veel kansen en doorgroeimogelijkheden.

Solliciteren

LOBBENS ARNE
0472098214
arne.lobbens@scholengroep.gent

Solliciteren