Over deze functie
Je staat in voor de personeelsplanning in de horeca, de voorbereiding van de payroll en het contact met het sociaal secretariaat. Daarnaast neem je werving, selectie en onboarding op en denk je mee over de personeelsplanning en het HR-beleid.
Bovendien verzorg je diverse administratieve taken: communicatie met leveranciers, klanten en partners, opvolging van facturatie en bestellingen, documentenbeheer en de input van aankoopfacturen voor de boekhouding. Je beheert ook de mailbox en telefonie, zorgt voor de praktische kantoororganisatie en ondersteunt de zaakvoerder bij uiteenlopende administratieve opdrachten.
What's in it for you?
Over de werkgever
Onze partner is gelegen in Wevelgem. Dit mooie West-Vlaamse bedrijf zal je misschien wel kennen als exclusieve locatie binnen de veelzijdige horecasector. Zij zoeken een HR-medewerker Planning om samen met hen te groeien (en zich te amuseren) binnen een boeiende omgeving waar kwaliteit primeert. Wil jij jouw carrière laten bloeien en dat binnen de horeca? Dan is deze diverse functie met veel autonomie en verantwoordelijkheidsgevoel misschien wel iets voor jou!
Naar wie zijn ze op zoek?
P.S.: Ook als je niet 100% voldoet aan bovenstaande vereisten willen we jou graag leren kennen 😉