Job 3 van 18


Report this listing

Solliciteren



Office assistant


Taakomschrijving:

Ben je een organisatorisch talent met een passie voor administratie? Dan is de job als Office Assistant in Brugge zeker iets voor jou! Interesse? Solliciteer snel!


Benieuwd naar het takenpakket? Hieronder meer details:

  • Je staat in voor het onthaal van bezoekers en de eerstelijnstelefonie
  • Beheer van mailboxen, catering en postverwerking
  • Je biedt facility ondersteuning en beheert de vergaderzalen
  • Je bent het aanspreekpunt voor juristen bij IT problemen
  • Je staat in voor het klassement en het archief
  • Op termijn bied je ook administratieve ondersteuning bij het opmaken van dossiers



Aanbodomschrijving:

Wat zit erin voor jou?

  • Een aantrekkelijk loon aangevuld met maaltijdcheques, een groeps en hospitalisatieverzekering
  • Je gaat fulltime aan de slag in een 39 uren week
  • Je bouwt naast je 20 dagen verlof ook 6 dagen ADV op
  • Je gaat aan de slag op interimbasis en krijgt na een positieve evaluatie een vast contract
  • Een afwisselende job waarin je de kans krijgt om je eigen manier van werken te implementeren



Bedrijf:

Als Office Assistant in Brugge ga je aan de slag in een bedrijf dat zelfstandigheid hoog in het vaandel draagt.



Profielomschrijving:

Wat verwachten wij van jou als Office Assistant in Brugge?

  • Je werkt graag zelfstandig en bent gestructureerd
  • Je bent klantgericht ingesteld en bent communicatief sterk
  • Je houdt van afwisseling en durft initiatief nemen
  • Je bent een echte doener en hebt affiniteit met IT

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht