Voor onze vestiging in Harelbeke zijn wij op zoek naar een tijdelijke onthaalbediende in het kader van een zwangerschapsvervanging.
TAKENPAKKET:
Onthaal van klanten/leveranciers en particulieren met de nodige klantvriendelijkheid;
Beheer van alle in- en uitgaand telefoonverkeer en dit zowel in het Nederlands, Frans als Engels;
Agendabeheer van de afspraken en reservaties voor de showroom in het online reservatiesysteem en accountmanagers verwittigen van de ingeplande bezoeken;
Administratieve ondersteuning bieden aan de commerciële binnendienst, de marketing en de directie;
Zorgen voor alle in- en uitgaande post (brieven, pakketten enz…);
Waken over de orde en netheid van de vergaderzalen, showroom en de receptieruimte.
Je behaalde minimum een A2 diploma en hebt een eerste ervaring in een onthaalfunctie binnen een bedrijf;
Sterke administratieve skills en degelijke kennis van het MS Office pakket;
Bijkomende kennis van Navision is een pluspunt
Je communiceert vlot in het Nederlands, Frans en Engels;
Je bent hands-on, klantvriendelijk, nauwkeurig en sociaal.
Een functie in een expansief bedrijf met een leiderspositie in de markt;
Een job waarin je je talenkennis kan uitspelen;
Aangename werkomgeving met leuke activiteiten (nieuwjaarsfeest, BBQ, afterwork drinks...);
Je kan rekenen op een competitief salaris aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques en ecocheques);
Opleiding wordt in huis voorzien.
Wendy Vaneeckhoutte
09 381 86 17
recruitment.BE@brachot.com