Pidy, part of Bouvard Pro Group, is in volle groei en zoekt versterking voor zijn Salesteam.
Als internal sales sta je in voor de commerciële en administratieve ondersteuning van de sales. Hiervoor werk je samen met je collega's van sales en andere departementen.
Je werkt vanuit een klantgerichte instelling.
Je werkt vanuit Ieper, met mogelijkheid tot 2 dagen thuiswerk na inwerkperiode en in afspraak (organisatie) met je collega's.
Pidy is één van de wereldleiders in 'ready-to-fill' pastry. Ons doel is om beste, lekkerste en mooiste producten te leveren aan alle chefs: zowel in hospitality als industrie als de kok thuis.
We hebben klanten over de hele wereld en 5 productievestigingen in Belgie, Frankrijk en VS.
ACTIVITEITEN i niet-limitatief overzicht
- Contactpersoon voor klanten (opvolging A-Z)
- Support leveren aan commercieel team (administratief en commercieel)
- Staalaanvragen opmaken en overhandigen aan de receptie ter verzending ervan;
- Klantenbestand up-to-date houden in het ERP systeem (opvolgen offertes, data,…);
- Periodieke rapportage mbt klanten;
- Informatie over producten en orders aanleveren op vraag;
- Registreren en opvolgen van promotionele acties;
- Mailings verzorgen;
- Opvolgen van aanvragen nieuwe producten, private label, …;
- Controle binnenkomende facturen; berekenen omzetkortingen, … ;
- Actueel houden van (klant specifieke) portalen en online tools;
- …
- Orderflow verzorgen:
- Ingeven orders in ERP systeem
- Zorgen voor correcte documentatie (vb. certificaten, douanedocumenten,….)
- Opvolgen bestellingen, administratie van offertes en klantendossiers;
- Facturatie (opmaken en opvolging)
- Klachtenbehandeling
- Creditnota’s opmaken
- Condities en prijzen:
- Intern doorzetten van tarieven en nettoprijzen conform de commerciële afspraken
- Budgetcontroles
- RFA berekening en controle,
- Up-to-date houden van trade agreements (ISO)
- Beheren, input en up-to-date houden van database van klanten/prospecten;
- Forecast; input en actueel houden van data en intern door communiceren waar nodig;
- Reporting opmaken op klantenniveau en data aanleveren voor (groeps)reporting;
- Ad hoc taken/projecten;
- Instaan voor een efficiënte klassement & archivering;
- Zorgen voor correcte opvolging/implementatie van ISO normen;
- Back-up receptie bij ziekte of afwezigheid van receptioniste;
VEREISTE COMPETENTIES & STUDIENIVEAU
- Sterk in timemanagement
- Talenkennis (gesproken en schriftelijk) :
- NL/FR/DU
- Administratief sterk en goede analytische vaardigheden
- Respecteren van deadlines (ook in piekperiode)
- Uitstekende communicatieve vaardigheden zowel intern als extern. Je onderhoudt de contacten met de verschillende departementen (marketing, boekhouding, productie, verpakking, kwaliteit, IT, …) om zo efficiënt mogelijk je taken te kunnen uitvoeren, teamplayer.
- Belang van Pidy staat centraal in combinatie met customer focus.
- Sterke kennis Excel
- Flexibel in takenpakket
Aanbod:
Je komt terecht in een omgeving die volop in groei is en dit straalt het sales team dan ook uit.
We bieden een voltijds vast contract met competitief salarispakket, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering en groepsverzekering.
Hybride werkomgeving: tot 2 dagen thuiswerk per week is mogelijk
Solliciteren