Je bent dagelijks de eerste persoon die in aanraking komt met onze bezoekers, je bent daardoor het aanspreekpunt en uithangbord van het park. Je verzorgt de verkoop van tickets (inkom, bus, parking,…) en abonnementen. Je verstrekt met de glimlach alle nodige Informatie aan onze bezoekers. Je staat in voor het onderhouden van onze klantsystemen en het up-to-date houden van procedures. Tenslotte ontvang je groepen en zorgt je hierbij voor goede afhandeling van het hele boekingsproces.
Je wordt ingeschakeld in het aflossingsteam van attracties en shows.
Je kan zelfstandig werken maar bent tevens een teamplayer. Je bent polyvalent, stressbestendig en kan probleemoplossend denken. Heel belangrijk: je kan nauwkeurig werken en punctueel met geld omgaan. Je spreekt vlot Nederlands, Frans en Engels (Duits is een pluspunt) en drukt je steeds klantvriendelijk uit. Je bent flexibel, werken in het weekend en op feestdagen is voor jou geen probleem.
Een toffe organisatie en een fijn team in een werkomgeving met een hoog fun-gehalte: elke dag opnieuw van de ene magische wereld in de andere, van draken en heksen over ruimte en tijd naar wervelende wildwaterbanen
Een afwisselende en uitdagende functie met reële impact. Hier maak je pas echt het verschil voor onze bezoekers
Een salaris met extra voordelen binnen een seizoenscontract
Heel wat toffe personeelsvoordelen zoals korting in andere parken, directie die frietjes voor je bakt, groepsuistapjes en nog zo veel meer
Jente Van Hees
014 55 78 11
jobs@bobbejaanland.be