Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Aankoopbeheerder


Functie

Ben jij pas afgestudeerd? Schrikt een administratief takenpakket je niet af? Lees dan snel verder, want bij Belnet zijn we op zoek naar een enthousiaste aankoopbeheerder.

Hoe ziet jouw functie eruit?

Als administratief deskundige werk je binnen de aankoopcel van Belnet. Je staat in voor de coördinatie en de uitvoering van administratieve taken in verband met aankopen. Hierbij werk je in het kader van overheidsopdrachten.

  • Je beheert het geheel aan documenten en informatie van de overheidsopdrachten (aankopen) van Belnet.
  • Je kent de verschillende stadia waarin de dossiers zich bevinden en deelt deze mee aan de dossierbeheerders, interne klanten en externe klanten. Je beantwoordt hun vragen.
  • Je vraagt offertes aan bij leveranciers.
  • Je doet de opvolging en controle van de bestelbonnen in lijn met de facturatie.
  • Je zorgt ervoor dat bestelbonnen worden ontvangen en controleert de ontvangsten gedurende de looptijd van het contract.

Je voert verschillende administratieve taken uit (niet exhaustief):

  • Je waakt over de correcte opvolging van dossiers en archivering.
  • Je bent verantwoordelijk voor de invoering van de dossiers in een softwareprogramma.
  • Je houdt de verschillende databanken die de aankoopdienst beheert nauwkeurig bij en vult de gegevens waar nodig aan.
  • Je beheert binnenkomende mails
  • Je stelt opvolgtabellen, contracten en planningen op.
  • Je organiseert vergaderingen, verzorgt de voorbereiding, verzekert de opvolging en de reporting via meeting notes.

Welke profiel zoeken we?

  • Je beschikt over een bachelordiploma.
  • Je komt in aanmerking voor een startbaanovereenkomst
  • Je hebt een basiskennis van de wetgeving rond overheidsopdrachten of je bent bereid dit te leren.
  • Je hebt een goede kennis van Excel en Word.
  • Je communiceert duidelijk, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je bent klantgericht.
  • Je bent veelzijdig, gemotiveerd en oplossings- en resultaatgericht.

Troeven:

  • Je bent Nederlandstalig en hebt een zeer goede kennis van het Frans en het Engels.
  • Ook affiniteit en/of interesse voor ICT in het onderwijs, onderzoek en/of de publieke sector is een pluspunt.

Aanbod

Work-life balance staat voorop

· Flexibele werktijden

· Mogelijkheid tot meerdere dagen telewerk per week

· 26 dagen verlof, plus compensatiedagen tussen kerst en nieuwjaar

· Er wordt actief ingezet op transparante en open communicatie en een familiale sfeer aan de hand van verschillende leuke events en drinks

Aantrekkelijk verloningspakket:

· Het verloningspakket van Belnet is dat van contractuele medewerkers binnen de federale overheid. Je vindt alle informatie en een loonsimulator op de website van de FOD Beleid & Ondersteuning .

· Je zal merken dat de salarissen gekoppeld zijn aan barema’s en aan de index, deze zijn vastgelegd door een koninklijk besluit. Het is dus niet mogelijk om over je salaris te onderhandelen, maar je hebt wel een transparant zicht op de evolutie van je salaris tijdens je loopbaan.

· De salarisschalen staan telkens vermeld in de functiebeschrijving (in dit geval: niveau B). Deze schalen komen overeen met het niveau van de functie en de daaraan verbonden verantwoordelijkheden.

Extra voordelen:

· Laptop en mobiele telefoon

· Woon-werkverkeer: abonnement openbaar vervoer in tweede klasse

· Eindejaarspremie

· Tussenkomst in hospitalisatieverzekering

· Taalpremie als je slaagt voor een taaltest

· Diverse voordelen met de FED+-kaart

Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling:

· Belnet Buddy die je vanaf het begin bijstaat

· Uitgebreide opleidings- en coachingmogelijkheden

Solliciteren

Céline Vandeputte
02 790 33 33
jobs@belnet.be

Solliciteren