• Je beheert de websites en social media kanalen van BCH en onze hotels.
• Opzetten van creatieve digitale advertentiecampagnes, voornamelijk op Meta en LinkedIn.
• Je bent de drijvende kracht achter het uitvoeren van de contentmarketingstrategie op vlak van SEO, SEA en
copywriting.
• Je hebt een bachelordiploma Marketing of Communicatie. Enige ervaring is een pluspunt maar geen must!
• Je bent commercieel ingesteld en denkt vanuit een oplossing i.p.v. een probleem.
• Je bent leergierig en werkt doelgericht.
• Je hebt kennis van marketingtools zoals Wordpress, Mailchimp en Meta for business.
• SEO en SEA hebben geen geheimen voor jou.
• Een uitstekende kennis van geschreven en gesproken taal in Nederlands en Frans.
Elke taal die hier bijkomt, is uiteraard een pluspunt!
• Pluspunt: kennis van fotografie en/of video.
• Glijdende werkuren om een gezonde work-life balance te behouden.
• Een passend salarispakket in een contract van onbepaalde duur.
• Extralegale voordelen, zoals o.a. een laptop, gsm-abonnement, hospitalisatieverzekering en eco-cheques
zijn ook voorzien.
• 40 urenstelsel waardoor je kan genieten van 32 vakantiedagen.
• Toegang tot ons intern voordelenplatform
• Onder het motto ‘stilstaan is achteruitgaan’ bieden we de mogelijkheid tot het volgen van (externe)
opleidingen.
Joke Elias
059800000
joke@belgiancoasthotels.be