Job 1 van 4


Report this listing

Solliciteren



Productiemanager


Functie

Na een grondige introductie zal je de eindverantwoordelijkheid opnemen over de afdelingen Brouwerij, Labo, Kwaliteit en milieu, Projecten en R&D.
Jouw team bestaat uit 7 vaste medewerkers: 2 eerstelijnsverantwoordelijken, 3 brouwersgasten en 2 laborant- en kwaliteitsmedewerkers.
Dit vast team wordt aangevuld met een process- en R&D consultant.

Jouw verantwoordelijkheden omvatten:

  • Bepalen van beleid & strategie;

  • Opzetten & onderhouden van een efficiënte organisatiestructuur;

  • Coaching & ontwikkeling team;

  • Opvolging & realisatie K.P.I.'s mbt productiviteit, kwaliteitswaarborging, milieuwetgeving, veiligheid en orde & netheid;

  • Bewaken budget & rendabiliteit;

  • Uitwerken (technisch en prijsgericht) van investeringen;

  • Initiëren en coördineren van procesoptimalisaties & rendementsverbeteringen;

  • Beheer en organisatie van R&D-activiteiten;

  • Maken van de vertaalslag tussen externe ontwikkelingen & interne innovaties;

  • Rapportering.

Je maakt deel uit van het Managementteam.

Je rapporteert rechtstreeks aan de C.E.O.

Jouw profiel

We zien uit naar een dynamische persoonlijkheid:

  • Je combineert een diploma industrieel ingenieur of bio-ingenieur met een degelijke, succesvolle ervaring als leidinggevend manager in een productieomgeving;

  • Ervaring binnen de voeding, chemie of procesindustrie is een sterke troef;

  • Een enthousiaste leider die zijn/haar team coacht, ownership stimuleert en optimaal communiceert zowel binnen de eigen afdeling als naar externe stakeholders;

  • Een decision maker met helikopterview;

  • Met een hands-on mentaliteit, een KMO-spirit en een sterke drive;

  • Affiniteit voor techniek & innovatie en gebeten om voortdurend te verbeteren.

  • Investeringsdossiers voorbereiden, uitwerken en opvolgen
  • Productierapporten opstellen
    Organisatorische, productieve en logistieke aanpassingen en verbeteringen voorstellen
  • De activiteiten van een team coördineren
    Een organisatie leiden
  • Het personeel sensibiliseren voor organisatie, kwaliteit, veiligheid, ...
    Technische steun verlenen aan de diensten kwaliteit, onderhoud en methodes
  • Productiegegevens van installaties opvolgen, analyseren en bijsturen
  • De processen, grondstoffen en in- of uitgaande producten superviseren en controleren in functie van de bestellingen, referentiesystemen
  • Budgetten opstellen en beheren

Aanbod

  • Een autonome managementfunctie met ruimte voor eigen initiatieven;

  • Binnen een solide KMO die sterk investeert;

  • In een dynamische bedrijfscultuur met professionele attitude en een langetermijnvisie;

  • Een competitief salarispakket gekoppeld aan profiel & ervaring, inclusief extralegale voordelen, waaronder bedrijfswagen;

  • Kansen voor professionele ontwikkeling en groei;

  • Familiale bedrijfscultuur met regelmatig teamactiviteiten;

  • Goed bereikbare, filevrije werkomgeving.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht