Na een opleidingsperiode sta je in voor de uitbating van onze Beershop die tevens fungeert als algemeen
onthaalpunt van de Brouwerij. Je doet dit deels samen met je collega, maar ook deels zelfstandig.
Je takenpakket is afwisselend:
1. Algemeen Onthaal
On-site: onthaal van klanten, brouwerijbezoekers, externen
Telefonisch: centraal inkomende telefonie verwerken, doorschakelen
Digitaal: verwerken algemene mailboxen
2. Winkelbediende Beershop
Bedienen van klanten
Vragen beantwoorden van klanten omtrent de St. Bernardusbieren en onze Brouwerij
Uitstallen & aanvullen van artikelen
Verantwoordelijk voor orde & netheid in Beershop
Kassabeheer
3. Webshop:
verpakken & verzenden webshop-bestellingen
4. Administratieve support mbt Brouwerijbezoeken
Een vriendelijke, sociaalvaardige & behulpzame collega
Nederlandstalig en vlot Engels, kennis Frans is een plus
Hands-on mentaliteit, initiatiefname & zelfstandigheid
Trots op je werkplek: orde & netheid draag je hoog in het vaandel
Voldoende stressbestendig tijdens drukkere momenten
Een eerste ervaring binnen de retail is een pluspunt
Je bent beschikbaar om te werken in de maanden april tem aug 2023:
In de pare weken op woensdagnamiddag en zaterdag (hele dag)
In de onpare weken op woensdag (hele dag) en op vrijdagnamiddag
Je hebt een verzorgd voorkomen & woont in de regio
Een praktijkgerichte opleiding met het oog op een vlot onthaal & bediening van onze klanten
Aangename werkomgeving binnen een collegiaal & dynamisch team
Deeltijdse vervangingsopdracht van 13u/week van april tem aug 2023
Een correcte verloning
De kans om ervaring op te doen in een gerespecteerde zaak
Goed bereikbare, filevrije werkomgeving.