Zo ziet je dag eruit:
Je assisteert en ondersteunt de dagelijkse
logistieke activiteiten
teneinde deze efficiënt te laten verlopen:
Mbt uitgaande & inkomende goederenstroom:
Planning transport & orderpickproces;
Registratie in ERP-systeem van loten in verkooporders en geleverde goederen, opmaak van lever- en accijnsdocumenten, verwerking van transferorders en retourzendingen;
Logistieke & praktische voorbereiding externe events.
Mbt magazijnactiviteiten:
Aanmaak orders voor verpakkings- & afvullijn;
Registratie van voorraadbewegingen in ERP-systeem;
Assistentie bij stocktellingen.
Aan het
loket
ben je het aanspreekpunt voor chauffeurs, pakjesdiensten & bezoekers: je verstrekt informatie en verwijst door naar de juiste laadkade of afdeling.
Je staat in voor eerstelijnstelefonie & allround administratie.
Tot slot assisteer & ondersteun je de aankoopafdeling bij dagelijkse activiteiten teneinde deze efficiënt te laten verlopen:
Aankoopadministratie: ingave inkooporders, orderbevestigingen, leveranciersgegevens, bestelhistorie, .. in het ERP-systeem;
Assisteren bij aanvraag offertes.
Je werkt nauw samen met de Eerstelijnsverantwoordelijke Logistiek en Aankoop.
Je rapporteert aan de Logistiek en Aankoopmanager.
Bachelor Level in een relevante richting of gelijkwaardig door ervaring;
Zeer goede kennis MS 365 Office pakket;
Vertrouwd met Navision of een ander ERP-pakket;
Nederlandstalig, basiskennis Frans en Engels;
Administratief nauwkeurig werken;
Gestructureerd & zelfstandig werken;
Service & klantgericht ingesteld;
Hands-on en pro-actief ingesteld;
Flexibele mindset & stressbestendig, o.a. bij wisselende prioriteiten.
Voltijdse bediendefunctie met vast contract;
Dagwerk met mooie uren;
Aangename werkomgeving binnen een collegiaal en dynamisch team;
Een aantrekkelijk loonpakket met extralegale voordelen, gekoppeld aan profiel & ervaring;
Goed bereikbare, filevrije werkomgeving;
Familiale bedrijfscultuur met regelmatig teamactiviteiten.