Job 4 van 4


Report this listing

Solliciteren



Logistiek & Aankoop Assistent


Functie

Zo ziet je dag eruit:

  1. Je assisteert en ondersteunt de dagelijkse logistieke activiteiten teneinde deze efficiënt te laten verlopen:
    Mbt uitgaande & inkomende goederenstroom:

    • Planning transport & orderpickproces;

    • Registratie in ERP-systeem van loten in verkooporders en geleverde goederen, opmaak van lever- en accijnsdocumenten, verwerking van transferorders en retourzendingen;

    • Logistieke & praktische voorbereiding externe events.

    Mbt magazijnactiviteiten:

    • Aanmaak orders voor verpakkings- & afvullijn;

    • Registratie van voorraadbewegingen in ERP-systeem;

    • Assistentie bij stocktellingen.

  2. Aan het loket ben je het aanspreekpunt voor chauffeurs, pakjesdiensten & bezoekers: je verstrekt informatie en verwijst door naar de juiste laadkade of afdeling.

  3. Je staat in voor eerstelijnstelefonie & allround administratie.

  4. Tot slot assisteer & ondersteun je de aankoopafdeling bij dagelijkse activiteiten teneinde deze efficiënt te laten verlopen:

    • Aankoopadministratie: ingave inkooporders, orderbevestigingen, leveranciersgegevens, bestelhistorie, .. in het ERP-systeem;

    • Assisteren bij aanvraag offertes.

Je werkt nauw samen met de Eerstelijnsverantwoordelijke Logistiek en Aankoop.

Je rapporteert aan de Logistiek en Aankoopmanager.

Jouw profiel

  • Bachelor Level in een relevante richting of gelijkwaardig door ervaring;

  • Zeer goede kennis MS 365 Office pakket;

  • Vertrouwd met Navision of een ander ERP-pakket;

  • Nederlandstalig, basiskennis Frans en Engels;

  • Administratief nauwkeurig werken;

  • Gestructureerd & zelfstandig werken;

  • Service & klantgericht ingesteld;

  • Hands-on en pro-actief ingesteld;

  • Flexibele mindset & stressbestendig, o.a. bij wisselende prioriteiten.

  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Klanten, leveranciers, bezoekers ontvangen en oriënteren
    Boodschappen noteren en afspraken vastleggen
  • Professionele dossiers (klantendossiers, vorderingen, ...) voorbereiden en opvolgen (bijwerken, afsluiten, ...)
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen

Aanbod

  • Voltijdse bediendefunctie met vast contract;

  • Dagwerk met mooie uren;

  • Aangename werkomgeving binnen een collegiaal en dynamisch team;

  • Een aantrekkelijk loonpakket met extralegale voordelen, gekoppeld aan profiel & ervaring;

  • Goed bereikbare, filevrije werkomgeving;

  • Familiale bedrijfscultuur met regelmatig teamactiviteiten.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht