Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Office Manager Vastgoed / Vastgoedbediende / Management Assistant Immo / Medewerker Customer Support


Functie

Word jij blij van klantencontact om eigenaars en kandidaat-kopers verder te helpen met de meest uiteenlopende vragen in hun zoektocht naar hun schitterend vastgoed?

Ben je handig in verschillende systemen snel onder de knie te hebben en vind je het leuk om de dagelijkse werking van ons kantoor vorm te geven?
En ben je iemand die graag iniatief neemt, de zaken vastneemt en in mogelijkheden denkt?

Dan wordt jij onze schitterende Office Manager Vastgoed, dat weten we zeker!

Briljantimmo is een jong en dynamisch bedrijf in volle groei! Je maakt onderdeel van een klein, gedreven team met slimme, ondernemende mensen. Onze missie? De vastgoeddromen van onze (toekomstige) eigenaars te realiseren door hun spaarcenten te optimaliseren.

Om onze missie te bereiken zijn we dagelijks op pad, omringen we ons met kennis en kunde en andere professionals, staan we open voor vernieuwingen en zorgen we dat we dat morgen nóg beter doen dan vandaag.Dit allemaal om onze eigenaars en kandidaat-kopers te helpen een schitterend vastgoedverhaal te schrijven.

Je taken en verantwoordelijkheden?

Je bent het eerste aanspraakpunt voor onze toekomstige eigenaars/huurders en helpt hen zo goed mogelijk met allerlei soorten vragen over vastgoed. Dit kan gaan van het inplannen van bezoeken tot het opzoeken van specifieke informatie.

Je staat onze klanten zowel telefonisch als per mail te woord via ons softwareprogramma.

Je bent een krak in het aanbrengen van structuur in je eigen dagelijkse werking en ziet meteen waar je prioriteiten zitten.

Daarnaast vervul je ook een aantal office management gerelateerde zaken zoals het maken van verkoopovereenkomsten en het bestellen en van allerlei kantoorartikelen.

Je bent goed op de hoogte van de lopende zaken en in staat om met veel goesting en geduld onze klanten kwalitatief verder te helpen!

Als team werken we samen aan het continu verbeteren van onze dienstverlening en daarin ben jij een belangrijke spil.

Graag wil je ook elke dag bijleren over de juridische kant van de boeiende vastgoedwereld.

Jouw profiel

Wie ben jij?

Je hebt interesse en affiniteit met vastgoed, klantencontacten en je vindt het heerlijk om mensen verder te helpen

Je bent handig om met verschillende office pakketten en systemen te werken en leert snel bij

Je hebt een klantvriendelijke houding en werkt nauwkeurig

Je pakt snel dingen op, bent flexibel en denkt in oplossingen

Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden zowel schriftelijk als mondeling (goede beheersing van de Nederlandse en Franse taal is een must)

  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren

Aanbod

Wat bieden we jou?

Iedere dag een schitterende, leerijke en afwisselende dag

Laptop, GSM en wie weet wel je eigen Briljante wagen

Ongekend leuke werksfeer in een klein jong team waar hard werken en plezier maken hand-in-hand gaan

We runnen het bedrijf als een start-up, je krijgt dus veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid, oneindige groeimogelijkheden en kunt hierdoor ontzettend veel leren

Je komt terecht in een team met collega’s die altijd bereid zijn je te helpen, zo blijven we leren van elkaars ervaring en kennis

Je draagt bij aan onze missie en maakt hiermee het verschil in het leven van honderden mensen door hun woondroom te realiseren.

Kom en bouw mee aan Briljantimmo!

Solliciteren

Diona Lingier
0479 289 299
Diona@briljantimmo.be

Solliciteren