Service support engineer
Ben jij een technisch talent met een passie voor klantenservice?
Als eerste aanspreekpunt voor klanten na aankoop van een toestel, zorgt jouw team ervoor dat klanten snel en efficiënt geholpen worden bij problemen, onderhoud of het leveren van wisselstukken.
Je biedt eerstelijnsondersteuning aan klanten en partners, zowel telefonisch als via e-mail. Daarnaast kan je assisteren via remote control. Indien directe ondersteuning niet mogelijk is, kijk je samen met de klant naar de beste oplossing. Hiervoor werk je nauw samen met een team van enthousiaste servicetechniekers en een netwerk van externe partners.
Naast het oplossen van storingen help je klanten bij het inplannen van onderhoud aan hun machines.
Je hebt een passie voor het oplossen van technische vraagstukken en het verder verbeteren van onze machines.
Vanwege ons uitgebreide productengamma en de diverse technologieën die wij toepassen zijn we op zoek naar kandidaten met een masterdiploma (vb. elektromechanica, …). Ervaring met PLC / Beckhoff / Python is een pluspunt.
Je beheert diverse talen ; Nederlands en Engels zijn noodzakelijk. Frans en Duits zijn pluspunten.
Klaar voor een nieuwe uitdaging als Service support engineer?