Job 2 van 2


Report this listing

Solliciteren



Customer Care


Functie

Bolt Energie is een energiek en vooruitstrevend bedrijf, gevestigd in Brussel en toonaangevend in de duurzame energiesector. Als pionier hebben ze het allereerste energieplatform in België gelanceerd dat als doel heeft het stroomnet volledig te verduurzamen. Hoe doen ze dat? Via Bolt kun je rechtstreeks energie afnemen van lokale, groene producenten zoals boeren en grote bedrijven. Greenpeace is al fan van hun concept! Interesse om een positieve impact te maken? Lees dan zeker verder!

Wij zoeken een dynamische kracht om hun customer care team te versterken. Jouw missie? Het eerste aanspreekpunt zijn voor de klanten van Bolt en zo het gezicht en de stem van het bedrijf worden.


Jouw rol ziet er als volgt uit:

  • Je beantwoordt vragen van klanten via telefoon en e-mail en hebt zo rechtstreeks invloed op de customer experience en missie

  • Je verwerkt vragen en problemen in het CRM-systeem en bent zelf verantwoordelijk voor de volledige opvolging en behandeling van de vragen

  • Je enthousiasmeert klanten over het bedrijf en vertegenwoordigt de missie

  • Je denkt mee na over hoe de werkwijze verbeterd kan worden en communiceert vlot met je teamgenoten


Jouw profiel:

  • Je bent communicatief sterk, hebt een assertieve houding en bent empathisch. Je denkt graag mee met de klant

  • Je wil vooral mensen helpen en hun problemen goed oplossen. Een tevreden klant maakt jouw dag goed!

  • Je spreekt vlot Nederlands en Engels. Frans is een sterke plus!

  • Je wil bijdragen aan de energietransitie in België, één van de meest efficiënte manieren om klimaatverandering tegen te gaan


What’s in it for you?

  • Werken in het bruisende centrum van Brussel (dichtbij de Kruidtuin) in het WeWork-gebouw

  • Een mooie verloning op basis van jouw ervaring

  • Een uitgebreid pakket aan extralegale voordelen, waaronder een nettovergoeding, 30% korting op energie, maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, een CAO 90 bonus en een Mbrella budget

  • 33 vakantiedagen in een werkweek van 38u!

  • Je krijgt de kans om door te groeien in een snelgroeiend bedrijf met positieve impact

  • Je maakt deel uit van een groene familie van 40 medewerkers die sterk staan tegenover de grote spelers in de energiesector. Bolt is een duurzaam en innovatief bedrijf met een veelbelovende toekomst. Doe mee en maak het verschil!

  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze

Solliciteren

Evelyne
0489 51 72 93
applicants@rekruut.com

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht