Job 4 van 4


Report this listing

Solliciteren



Office medewerker (M/V/X)


Functie

Bannister Advocaten is op zoek naar een office medewerker die haar high-end multidisciplinair kantoor in hartje Antwerpen extra support kan bieden.

Ben jij professioneel en discreet en heb jij de maturiteit en verantwoordelijk om ons kantoor draaiende te houden? Ben je geïnteresseerd in de juridische wereld en denk jij dat een job in deze sector je wel zou liggen? Kortom, vind jij dat je de juiste persoon bent om onze topadvocaten te ondersteunen? Lees dan zeker verder en ontdek meer over onze vacature als office medewerker.


WHAT’S THE JOB?

Je komt terecht in een warm en ambitieus team van 25 advocaten en 4 medewerkers waarin jij je kan ontplooien als rasechte workflow-goeroe.

Je dagdagelijkse taken bestaan uit:

  • Het aannemen van telefonische oproepen, het doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners en het noteren van boodschappen.
  • Het agendabeheer van één of meerdere van onze partners.
  • Het samenstellen van administratieve dossiers.
  • Gegevensbeheer; de actualisatie van gegevens, het opvolgen van terugzendingen of het controleren van aanmaningen.
  • Het onthaal van cliënten
  • Het opvolgen van onmisbare administratie zoals: het verrichten van kopieerwerk, de registratie van briefwisseling, sorteren, klasseren en frankeren.

Jouw profiel

  • Je hebt sterke organisatorische vaardigheden en kan prioriteiten snel identificeren.
  • Chaos? No problem! Jij bent een problemsolver en ziet elke challenge als een opportuniteit.
  • Je bent mensgericht en communicatief, zowel intern als naar cliënten toe gedraag je je professioneel en vriendelijk.
  • Je kan zelfstandig werken én voelt je ook prima in groep.
  • Je gaat discreet om met vertrouwelijke informatie.
  • Je hebt een uitstekende kennis van MS Office.
  • Je hebt uitstekende kennis van de Nederlandse taal en kan je goed uitdrukken in het Frans en het Engels
  • Een diploma hoger onderwijs, bij voorkeur rechtspraktijk of office management, is een plus.

  • Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Professionele dossiers (klantendossiers, vorderingen, ...) voorbereiden en opvolgen (bijwerken, afsluiten, ...)
  • Professionele dossiers, verslagen van vergaderingen, ... coderen en archiveren
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Klanten, leveranciers, bezoekers ontvangen en oriënteren
    Boodschappen noteren en afspraken vastleggen
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen

Aanbod

  • Een plaats in een jong en ambitieus advocatenkantoor waar ondernemerschap, performance en teamwork centraal staan.
  • Een marktconform salaris met extra voordelen .
  • Opleidingsmogelijkheden in onze Bannister Academy .
  • Exciting activiteiten zoals teambuildings, kerstfeestjes, nieuwjaarsdrinks en warme vrijdagen om de werkweek af te sluiten.
  • Een inspirerende werkplek met zicht op de Schelde, het Steen én de Kathedraal.

Solliciteren

Julie De Paepe
03 369 28 00
recruitment@bannister.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht