Job intro
Ben je een administratieve duizendpoot die wordt aangetrokken tot de financiële sector? Wens je je verder te ontplooien in Levensverzekeringen en als een all round beheerder te kunnen worden ingezet in de toekomst?
Lees dan zeker verder!
Want we zijn op zoek naar een medewerker die open staat voor zowel het administratief beheer van polissen als voor een diversiteit van support taken (gericht op marketing & sales, legal & compliance, finance & reporting).
Je gaat aan de slag bij een gerenommeerde financiële speler met een specifieke focus op Leven activiteiten en meer bepaald in het client service departement.
Werklocatie
Brussel & thuiswerk
Taken en verantwoordelijkheden
- Je behandelt vragen die telefonisch, per e-mail of per post worden gesteld door partners, klanten of accountmanagers, waarbij je steeds een hoog serviceniveau garandeert.
- Je zorgt voor een nauwkeurige en tijdige verwerking van nieuwe polissen, het onderhoud ervan en het oplossen van vragen die in de loop van een polis kunnen worden gesteld.
- Je neemt deel aan de beoordeling van de acceptatie van nieuwe polissen & van bijstortingen, en dit in overeenstemming met de acceptatiepolitiek en met de compliance-richtlijnen (AML/KYC).
- Je onderhoudt een sterke werkrelatie met de accountmanagers en partners.
- Op kwartaalbasis zorg je ook mee voor rapportages over de uitgevoerde verrichtingen en werk je mee aan het beheer van de premieborderellen.
- Je biedt ondersteuning bij de rapportering aan de toezichthouders.
- Je zorgt ervoor dat je voortdurend op de hoogte bent van de producten, diensten & procedures en je zorgt ervoor dat kwaliteitsverbeteringen worden aangebracht indien nodig.
Profielkenmerken
- Je hebt minimaal 3 jaar ervaring opgebouwd in een operationele rol binnen levensverzekeringen.
- Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en je kan je behelpen in het Frans. Voorts kan je Engels heel goed verstaan.
- Je kan zelfstandig werken, je neemt initiatief en je bent creatief in oplossingen.
- Je bent sterk in administratie en in communicatie (mondeling en schriftelijk).
- Verder kan je je terugvinden in de volgende trefwoorden: teamplayer, hands-on, kritisch, flexibele instelling, relativeringsvermogen, verantwoordelijkheidszin, luistervaardig.
Aanbod
- Vast contract van onbepaalde duur in Brussel, met de mogelijkheid van 1 dag thuiswerk per week en 30 dagen verlof.
- Tewerkstelling in een uitdagende functie waarbij je de kans krijgt je verder te ontplooien in de verzekeringssector.
- Interessante loonvoorwaarden aangevuld met een interessant pakket van extralegale voordelen.
Solliciteren