Location : Souverain 25/Mix (Watermael-Boitsfort), Brussels, Belgium
Start : As soon as possible
(FR version plus bas)
Could you be our new Customer Success Manager ?
De Customer Success Manager is de brug tussen ons en de klant. Hij of zij zorgt voor een vlotte start (onboarding) en een sterke opvolging na de verkoop. Als ambassadeur van zowel de klant als onze organisatie, houdt de CSM de samenwerking op koers en zorgt voor een optimale klantbeleving. 🚀
De Customer Success Manager staat klaar voor de klant en zorgt ervoor dat alles wordt geleverd zoals beloofd, binnen de afgesproken planning. Het doel? Van elke klant een trouwe partner maken en kansen creëren voor groei. 💡 Door begeleiding en ondersteuning haalt de klant het beste uit onze oplossingen. Bovendien maakt de CSM van de klantrelatie een waardevol feedbackkanaal, zodat we blijven innoveren en verbeteren.
🔡 About Auxipress
Auxipress is de expert in media intelligence en data-analyse in België. Wij bieden slimme brand intelligence-oplossingen waarmee bedrijven hun media-impact meten, hun reputatie versterken en zichzelf vergelijken met de concurrentie. Met een krachtige combinatie van expertise en slimme algoritmen geven we betekenis aan media en helpen we bedrijven hun strategische doelen te bereiken. 🚀
🎯 What you’ll do
Onboarding, training & klantrelaties 🚀
Klanttevredenheid, retentie & verlengingen 🤝
Zo bouwen we samen aan sterke, langdurige klantrelaties! 🚀
💪 What you’ll need
Klinkt dit als jouw profiel? Dan ben jij misschien de perfecte match!
What you’ll get
💰 Aantrekkelijk salarispakket, inclusief bonus, vergoeding voor telewerk, smartphone, laptop, groepsverzekering, ecocheques, vakantiegeld en een 13e maand, etc.
🤘 50 collega’s die graag samenwerken.
👩🏻🤝🧑🏼 Een geweldige werksfeer met: 3 grote events per jaar, maandelijkse sportsessies, interne Lunch & Learns, afterwork drinks🍸, etc.
💻 2 dagen thuiswerk per week.
✈️ Uitgebreide onboarding.
🏠 Een inspirerende werkomgeving, omringd door natuur, open en flexibel. Wij zijn gevestigd in Souverain 25/Mix (Google het!), een moderne werkplek met tal van faciliteiten: fitnessclub met wellness & zwembad, food market, auto- en fietsparking, vlotte bereikbaarheid...
🚀 Uitstekende trainingen om je carrière een boost te geven en uw doelen te bereiken.
👍 Cafeteriaplan
🏖 5 weken vakantie
Ons rekruteringsproces
📞 30 minuten call met Gloria, onze HR Manager, om elkaar te leren kennen.
👜 1 uur Teams-interview met Arnaud (CEO) en Gloria om dieper in te gaan op je ervaring en ambities + evaluatie van je vaardigheden.
👥 1 uur meeting op ons kantoor.
🤝 Finale ontmoeting
***
Could you be our new Customer Success Manager ?
Le.la Customer Success Manager est le lien entre notre entreprise et les clients. Il ou elle veille à une intégration fluide (onboarding) et assure un suivi rigoureux après la vente. En tant qu’ambassadeur à la fois du client et de notre organisation, le.la CSM maintient la collaboration sur la bonne voie et garantit une expérience client optimale. 🚀
Le.la Customer Success Manager accompagne les clients et s’assure que tout est livré comme promis, dans les délais convenus. L’objectif ? Transformer chaque client en partenaire fidèle et créer des opportunités de croissance. 💡 Grâce à un accompagnement et un support adaptés, il aide les clients à tirer le meilleur parti de nos solutions. De plus, il fait de la relation client un canal de feedback précieux, favorisant ainsi l’innovation et l’amélioration continue.
🔡 À propos d’Auxipress
Auxipress est le leader belge du monitoring média et de l’analyse de données. Nous proposons des solutions intelligentes de brand intelligence permettant aux entreprises de mesurer leur impact médiatique, renforcer leur réputation et se comparer à la concurrence. Grâce à une combinaison puissante d’expertise et d’algorithmes avancés, nous donnons du sens aux médias et aidons les entreprises à atteindre leurs objectifs stratégiques.
🎯 What you’ll do
Onboarding, formation & relation client 🚀
Satisfaction client, fidélisation & renouvellements 🤝
Ensemble, nous bâtissons des relations clients solides et durables ! 🚀
💪 What you’ll need
Ce profil vous correspond ? Vous êtes peut-être le.la candidat(e) idéal !
What you’ll get
💰 Package salarial attractif, incluant bonus, indemnité de télétravail, smartphone, ordinateur portable, assurance groupe, éco-chèques, pécule de vacances et 13e mois, etc.
🤘 50 collègues qui aiment travailler ensemble.
👩🏻🤝🧑🏼 Une excellente ambiance de travail avec : 3 grands événements par an, des séances de sport mensuelles, des Lunch & Learns internes, des drinks🍸 après le travail, etc.
💻 2 jours de télétravail par semaine.
✈️ Onboarding complet.
🏠 Un environnement de travail inspirant, entouré de nature, ouvert et flexible. Nous sommes situés à Souverain 25/Mix (Google it !), un lieu de travail moderne avec de nombreuses facilités : club de fitness avec wellness & piscine, foodmarket, parking pour voitures et vélos, accès facile....
🚀 Des formations pour booster votre carrière et atteindre vos objectifs.
👍 Plan cafétéria
🏖 5 semaines de vacances
We value diversity and equal opportunity by recruiting on skills alone. Need a reasonable accommodation? Let us know.