Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Teamleader Horeca Bar Brussels Airport voltijds


Functie

Als teamleader voor onze Bars op Brussels Airport, heb je een gevarieerde job:
  • Je staat 100% van de tijd mee op de werkvloer tussen jouw collega's. De focus in jouw job ligt op het operationele, aangevuld met enkele administratieve taken zoals het maken van bestellingen.
  • Jouw functie staat volledig in het teken van klantvriendelijkheid. Samen met je team sta je borg voor een vlekkeloze service aan al onze gasten;
  • Je staat voor kwaliteit en gaat voor resultaat.
  • Je steekt de handen uit de mouwen, coacht voortdurend je medewerkers en lost met de nodige portie gezond verstand problemen op.
  • Je ziet erop toe dat iedereen de interne procedures en systemen correct opvolgt.
  • Je vormt de ideale tussenschakel tussen je medewerkers en het management.

Jouw profiel

  • Je bent klantgericht en krijgt energie van teamwerk.
  • Je hebt een 'hands- on' mentaliteit en je werkt operationeel mee, aan de zijde van je team.
  • Je hebt sterke communicatieve- en sociale vaardigheden.
  • Je bent stressbestendig en je past je als teamleader snel aan bij wisselende omstandigheden.
  • Je hebt al eerste ervaring in een leidinggevende rol.
  • Flexibiliteit: vanzelfsprekend voor onze sector zijn shiften wisselend per dag en week. Je werkt ook in het weekend en op feestdagen (gemiddeld 2 weekends per maand)
  • Je spreekt Nederlands of Frans en hebt eventueel al wat kennis van het Engels;
  • Je kan je gemakkelijk en met eigen vervoer verplaatsen naar de uitbating in op Brussels Airport.
  • De planning van werknemers opstellen (kelners, teamleden, ...)
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • De werking opvolgen
    Waken over de klanttevredenheid
  • Gerechten bereiden (samenstelling compositie, gaarheid, ...)
  • Leveranciers of dienstverleners selecteren
    Onderhandelen over contractvoorwaarden
    De geleverde diensten of producten controleren
  • Producten controleren bij de levering (kwaliteit, kwantiteit, staat)
    Toezicht houden op het opbergen en opslaan (koelkamer, diepvries, ...)
  • Tarieven bepalen voor kamers en suites op basis van de ligging van het logement
  • Horecaproducten of -diensten verkopen
  • Basisonderhoud van ruimtes en uitrusting superviseren
  • De activiteiten van teams superviseren
    De toepassing van de procedures voor veiligheid, hygiëne en kwaliteit controleren
  • De organisatie commercieel en administratief opvolgen
  • Kassabedragen tellen

Aanbod

  • Wij bieden je een voltijds contract aan van 38u/week
  • Verloning volgens categorie 6 = 2696,51 euro bruto per maand
  • Hospitalisatieverzekering na 6 maanden dienst
  • Groepsverzekering
  • Ecocheques
  • Maaltijd
  • Eindejaarspremie en vakantiegeld
  • Collectieve bonus
  • Uurooster voor een volledige maand die bekend gemaakt wordt de 24ste van de vorige maand zodat jouw privé-werk balans in evenwicht is
  • Wij serveren jou een boeiende en gevarieerde job, met een flinke portie verantwoordelijkheid.
  • Je krijgt de nodige opleidingen en alle kansen om je zo goed mogelijk te ontplooien!

Solliciteren