Als Teamleader voor Exki op Brussels Airport, heb je een gevarieerde funtie:
Leiderschap: Je werkt samen met je collega's op de werkvloer, daarnaast ondersteun je het team waar nodig.
Klantgerichtheid: Klanttevredenheid staat centraal, smaen met jouw collega's ben je verantwoordelijk voor een uitstekende service en warm ontvangst van alle gasten.
Kwaliteit en resultaat: Je streeft naar hoge kwaliteitsnormen en zet je samen met je team in om doelstellingen te bereiken.
Coaching en probleemoplossing: Je motiveerd je teamleden voortdurend en pakt uidagingen aan met gezond verstand.
Naleving procedures: Je zorgt ervoor dat alle procedures strikt worden nageleefd door jezelf en het team.
Administratieve taken: Naast het operationele ben jij ook verantwoordelijk voor bepaalde administratieve taken zoals bestellingen,..
Schakel tussen medewerker en management: Jij staat in voor de communicatie tussen jouw team en het management.
Jouw profiel
Jij haalt voldoening uit het leveren van een uitstekende klantenservice samen met jouw team.
Je hebt een 'hands- on' mentaliteit en werkt mee met jouw team.
Je hebt sterke communicatieve- en sociale vaardigheden.
Je bent stressbestendig en je past je als teamleader snel aan bij wisselende omstandigheden.
Je hebt al eerste ervaring in een leidinggevende rol.
Je bent flexibel, je werkt in shiften en weekendwerk schrikt jou niet af.
Je spreekt Nederlands of Frans en een basis kennis Engels
Je kan je gemakkelijk met je eigen vervoer verplaatsen naar de uitbating op Brussels Airport.
Kassabedragen tellen
De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
Bestellingen plaatsen
De werking opvolgen
Waken over de klanttevredenheid
Producten controleren bij de levering (kwaliteit, kwantiteit, staat)
Toezicht houden op het opbergen en opslaan (koelkamer, diepvries, ...)
De activiteiten van teams superviseren
De toepassing van de procedures voor veiligheid, hygiëne en kwaliteit controleren
Basisonderhoud van ruimtes en uitrusting superviseren