Als helpdesk- en werkplekmedewerker ben je de gesprekspartner van onze interne klanten voor de IT gerelateerde facetten van hun werkplek.
Dit omvat onder andere:
Je installeert en configureert computers, toepassingen en randapparatuur;
Je waakt over een optimale werkplekomgeving voor de drie campussen;
Je lost hard- en software problemen op, ter plaatse op de campussen of vanop afstand;
Je staat in voor het opvolgen en triëren van incidenten, escaleren van complexe problemen;
Je documenteert incidenten in onze management tool en stelt procedures op.
Jouw profiel
Je beschikt over minimum een diploma hoger middelbaar onderwijs, richting informatica.
Je bent IT-minded en hebt een goede basiskennis van computers, Windows, Office en randapparatuur zoals printers en scanners.
Je bent een vlot communicator, zowel schriftelijk als mondeling en kan je aanpassen aan je gesprekspartner.
Je kan logisch nadenken, bent analytisch ingesteld en oplossingsgericht, ook in stressvolle situaties.
Je bent nieuwsgierig, leergierig, neemt initiatief en weet van aanpakken.
Je bent op termijn bereid mee te draaien in de IT wachtregeling.
De informatica-infrastructuur selecteren of installeren (software, hardware, ...)
Aanbod
Een voltijds contract van onbepaalde duur
Een tewerkstelling op campus Aalst met glijtijd-systeem
Je werkt in een zeer gedreven team, binnen een dynamische ziekenhuisomgeving waar je samenwerkt met collega's die een hart hebben voor de zorg en voor elkaar.
Verloning volgens IFIC- Barema 12
Een zeer aantrekkelijke verlofregeling van 29 basisdagen + wettelijke én decretale feestdagen (11) + 5 extra verlofdagen a rato tewerkstelling
Extralegale voordelen waaronder hospitalisatieverzekering, tweede pensioenpijler, fietsvergoeding en terugbetaling kosten openbaar vervoer
Lunchen aan voordelige personeelstarieven
De mogelijkheid om je intern of extern bij te scholen dankzij ons vormingsaanbod