Job 10 van 35


Report this listing

Solliciteren



Service Point Officer


Door de groei van onze organisatie breiden we onze afdeling Facility verder uit. We zijn op zoek naar jou, een Service Point Officer die graag het verschil maakt in onze organisatie en het leven van mensen! Samen met je collega ben je hét eerste aanspreekpunt voor onze afdeling Facility binnen de organisatie. Beheer van inkomende meldingen en vragen: Je analyseert de inkomende meldingen en tickets, bepaalt zelfstandig de benodigde vervolgstappen en coördineert de benodigde acties met je interne collega's of externe leveranciers. Klachtenbeheer en probleemoplossing: Je handelt klachten en incidenten af op een professionele en klantgerichte manier. Je waarborgt de klantentevredenheid door een continue communicatie, monitoring van de voortgang en verbetering van de processen. Hiervoor spar je op regelmatige tijdstippen met je collega's. Naleving procedures en richtlijnen: Je zorgt voor een tijdige en correcte afhandeling binnen de vooropgestelde SLA's zodat de operationele continu teit van de facilitaire diensten gegarandeerd blijft. Kennis van de processen binnen Facility speelt hierbij van groot belang. Rapportage: Je levert inzichten en aanbevelingen via analyses en rapportages voor procesverbetering en het beleid van de facilitaire afdeling continu te verbeteren. Door de groei van onze organisatie breiden we onze afdeling Facility verder uit. We zijn op zoek naar jou, een Service Point Officer die graag het verschil maakt in onze organisatie en het leven van mensen! Samen met je collega ben je hét eerste aanspreekpunt voor onze afdeling Facility binnen de organisatie. Beheer van inkomende meldingen en vragen: Je analyseert de inkomende meldingen en tickets, bepaalt zelfstandig de benodigde vervolgstappen en coördineert de benodigde acties met je interne collega's of externe leveranciers. Klachtenbeheer en probleemoplossing: Je handelt klachten en incidenten af op een professionele en klantgerichte manier. Je waarborgt de klantentevredenheid door een continue communicatie, monitoring van de voortgang en verbetering van de processen. Hiervoor spar je op regelmatige tijdstippen met je collega's. Naleving procedures en richtlijnen: Je zorgt voor een tijdige en correcte afhandeling binnen de vooropgestelde SLA's zodat de operationele continu teit van de facilitaire diensten gegarandeerd blijft. Kennis van de processen binnen Facility speelt hierbij van groot belang. Rapportage: Je levert inzichten en aanbevelingen via analyses en rapportages voor procesverbetering en het beleid van de facilitaire afdeling continu te verbeteren. - Vaardigheden: Klantgerichte en servicegerichte instelling met een proactieve houding. Flexibiliteit en stressbestendig, vooral bij het omgaan met dringende verzoeken of onverwachte situaties. Je bent nieuwsgierig en leergierig om je kennis uit te breiden en zo steeds een betere dienstverlening te garanderen. - Attesten: Niet van toepassing. - Opleidingsvereisten: Bachelor denkniveau. Minstens secundair diploma TSO of ASO. - Vakkennis: Je hebt een eerste ervaring in een klantgerichte rol, bij voorkeur binnen een facilitaire dienstverlening of een vergelijkbare sector. - Talenkennis: Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. Impact die je écht voelt: je draagt dagelijks samen met jouw collega's - direct of indirect - bij aan meer levenskwaliteit en betaalbare zorg van al onze klanten. Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling: we ondersteunen je & leiden je op om jouw plaats te vinden binnen de organisatie, vandaag en morgen, daar waar je jou het beste voelt in jouw job. Een aantrekkelijk salaris dat rekening houdt met releva... Rapporteren, Procesoptimalisatie, Nieuwsgierig, Communicatie, Stressbestendigheid, Communicatie, Monitoring, Analyse

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht