Over Arthrex
Arthrex is wereldwijd marktleider op het gebied van orthopedie en arthroscopie. Onze missie is “Helping Surgeons Treat Their Patients Better”. Met deze duidelijke missie in gedachten ontwikkelen wij, als pionier in ons vakgebied, jaarlijks meer dan 1.000 innovatieve producten en technieken. Wij brengen hiermee chirurgie over de hele wereld naar een hoger niveau. Arthrex is een privé bedrijf en hecht veel waarde aan een open en familiare werksfeer.
Wat ga je doen:
Je bent verantwoordelijk voor de introductie, promotie en verkoop van producten en chirurgische technieken binnen ons SportsMed (sportgeneeskunde)-segment in Oost-en West-Vlaanderen. Je bent in contact met je SportsMed collega’s, je staat de chirurgen bij voor technisch advies in het OK, je organiseert opleidingen voor OK-assistenten en doet actief mee aan Mobile Lab sessies op locatie of in ons SkillsLab in Aartselaar;
Welke taken ga je uitvoeren?
- De verkoopdoelstellingen behalen voor de productgroep SportsMed;
- Opstellen en opvolgen van offertes;
- Identificeren van kansen in de opgegeven regio voor de bovenstaande productgroep(en) en passende actie ondernemen (in overleg met de Sales Manager);
- Initiëren, opbouwen, onderhouden en versterken van relaties met bestaande en potentiële klanten voor de regio Oost- en West-Vlaanderen;
- Is (mede)verantwoordelijk voor een constructieve samenwerking met collega's van andere regio's en productgroepen om een optimale marktpenetratie in België te bereiken;
- Verzamelt, interpreteert en geeft relevante markt- en productgegevens door;
- Presentatie van producten en technieken aan de klant, chirurgische begeleiding volgens het respectievelijke opleidings- en kennisniveau;
- Deelname en vertegenwoordiging van Arthrex op congressen, symposia en bijeenkomsten;
- Je rapporteert aan de Sales Manager SportsMed North.
Naar wie zijn wij op zoek:
- Ervaring binnen de medische sector (OR) en/of gezondheidszorg en/of meerdere jaren ervaring in een soortgelijke rol is een pré; motivatie en een positieve houding zijn echter belangrijker dan ervaring;
- Idealiter heb je ervaring in medische educatie en medische ondersteuning;
- Producten (instrumenten, implantaten en disposables) presenteren, begeleiden en verkopen;
- Technisch advies geven over orthopedische chirurgie;
- Ervaring met het leiden van een regio is een voordeel;
- Je bent vloeiend in het Nederlands en Engels, Kennis van het Frans is een meerwaarde;
- Je hebt goede organisatorische vaardigheden, communiceert duidelijk en hebt een proactieve houding;
- Je hebt een ondernemers mentaliteit.
Wij bieden:
- Een boeiende baan in een snelgroeiende markt;
- Een contract van onbepaalde duur; een fulltime functie: 38 uur/week;
- 28 vakantiedagen per jaar;
- Een salaris gebaseerd op je ervaring, aangevuld met een maandelijkse commissie, een bedrijfswagen, een iPhone en een iPad, een groepsverzekering, een hospitalisatie- en tandverzekering.
Voor meer informatie over privacy tijdens het wervingsproces kunt u hier onze Privacyverklaring voor sollicitanten raadplegen.
Solliciteren