Job 3 van 5


Report this listing

Solliciteren



Onthaalmedewerker


Functie

We zijn op zoek naar een enthousiaste en klantgerichte onthaalmedewerker om ons team te versterken. Als onthaalmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, zowel telefonisch als persoonlijk. Je staat in voor een warme ontvangst, beantwoordt vragen en geeft informatie over onze verzekeringen en diensten. Daarnaast ondersteun je administratieve taken en zorg je voor een vlotte afhandeling van dossiers.

Hoe ziet jouw dag eruit?

  • Klanten verwelkomen en te woord staan
  • Telefonische oproepen beantwoorden en doorverwijzen
  • Verstrekken van informatie over verzekeringen en polissen
  • Administratieve taken zoals postverwerking, agendabeheer en dossierbeheer
  • Bijdragen aan een klantgerichte en professionele werkomgeving

Jouw profiel

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
  • Klantgericht met een positieve instelling
  • Administratieve vaardigheden en nauwkeurigheid
  • Ervaring in de verzekeringen is een pluspunt, maar niet vereist
  • Vloeiend Nederlands, kennis van andere talen is een voordeel
  • Een gesprekspartner adviseren en bijstaan bij administratieve en dagdagelijkse aspecten
  • Kopiëren, klasseren, intikken, lay-out verzorgen, ... van documenten
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Een bezoeker onthalen en aankondigen bij de gastheer of -vrouw
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • De klant verwelkomen
    De wensen vaststellen en adviseren over de producten en diensten
  • De toegang en verplaatsingen van personen binnen de organisatie, sites en lokalen controleren
  • Aanplakborden, informatie en bedrijfspubliciteit voor bezoekers actueel houden
  • De klant verwelkomen en installeren
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Documentatie in de onthaalruimte van de organisatie voorzien en actualiseren
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Gegevens op computer raadplegen, invoeren of bijwerken (aanmaken van badges, inschrijving in registers, rapporten van telefonische oproepen, ...)
  • Personen informeren en doorverwijzen of begeleiden naar de gevraagde gesprekspartner, dienst of plaats
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren

Aanbod

  • Een familiale werkomgeving met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
  • Een competitief salaris naargelang je ervaring.
  • Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groepsverzekering,…
  • Een enthousiast en professioneel team om mee samen te werken
  • Eindejaarspremie.
  • Mogelijkheid tot extra verlof op te bouwen door anciënniteit.
  • Werken in een flexibel uurrooster (starten tussen 08.30u & 09.30u/ stoppen tussen 16.00 & 18.00u)
  • Jaarlijks personeelsfeest
  • Teambuildings
  • Attenties bij speciale gelegenheden (Pasen, sinterklaas,)

Solliciteren

Shelley
014612424
shelley@beckx-andries.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht