Als (financieel) administratief medewerker kom je terecht in een gemotiveerd, enthousiast team dat ervoor zorgt dat de administratie en financiële administratie tot in de puntjes in orde zijn bij onze klanten. Jouw taken in dit team zijn vooral de uitgaande en inkomende facturatie, het beheer van de debiteuren administratie, opvolgen projecten, klaar zetten betalingen, en sporadisch opmaken van offerten. Daarnaast zorg je er mee voor dat de algemene administratie van onze klanten up-to-date blijft.
Je bent het eerste aanspreekpunt bij onze klanten bij vragen over de facturatie en zorgt ervoor dat zij de nodige informatie krijgen. Je zoekt problemen graag tot in detail uit en krijgt energie van cijfers en contact met klanten. Je hebt een foutloze, vlotte, creatieve pen en ook bij een moeilijker gesprek kan je constructief naar oplossingen zoeken.
Administratieve processen hebben geen geheimen voor jou en door je zin voor orde en structuur kan je je steentje bijdragen om deze continu te verbeteren. Je houdt ervan anderen te ondersteunen en werkt mee om dossiers administratief in orde te brengen.
Takenpakket
De geschikte kandidaat voor deze mooie functie :
Hoofdcompetenties
Pluspunten
An Van de Moortel
0496 28 18 27
an@andersoffice.be