Job 4 van 8


Report this listing

Solliciteren



Business Consultant Customer Engagement


Jouw rol, jouw impact:

  • Je analyseert bedrijfsbehoeften en vertaalt die naar een werkbare CRM-oplossing in Dynamics 365.

  • Je configureert en past Dynamics 365 CE aan op basis van klantnoden.

  • Je werkt in korte sprints (2 à 3 weken) en bent betrokken in meerdere projecten tegelijk.

  • Je schakelt vlot met developers waar nodig, maar behoudt de lead in het functioneel traject.

  • Je werkt nauw samen met je team én wordt ondersteund door een mentor die je helpt groeien.


Jouw skills en wie jij bent:

  • Minstens 2 jaar ervaring met Microsoft Dynamics 365 CE.

  • Opleiding in een economische richting.

  • Je voelt je comfortabel in gesprekken met C-level stakeholders.

  • Je hebt een hart voor procesoptimalisatie en digitale oplossingen.

  • Je bent een echte teamspeler en houdt van kennis delen.

  • Geen .NET- of Java-kennis nodig want een functionele mindset is jouw kracht. 

Mis je nog iets? Geen zorgen! We geloven in jouw groei en impact. Na je sollicitatie stemmen we graag telefonisch even af om alles te bespreken.

Wat je van ons mag verwachten 

We willen dat je groeit, je goed voelt en trots bent op wat je doet. Daarom zorgen we voor: 

  • Een loon dat afgestemd is op jouw ervaring 

  • Een flexibel mobiliteitsbudget 

  • Maaltijdcheques van 8 euro per gewerkte dag 

  • Ecocheques van 250 euro per jaar 

  • Aanvullend hospitalisatie- en groepsverzekering 

  • Mogelijkheid tot thuiswerk om zo een perfecte work-life balance te garanderen 

  • Eindejaarspremie via Payflip – kies zelf wat jou gelukkig maakt: verlof, fietslease, pensioen, IT-materiaal... 

  • Samen vieren we successen – groot én klein

 

Waarom kiezen voor Alistar? 

Bij Alistar verbinden we mensen, data en technologie - zodat bedrijven kunnen groeien en innoveren. We zijn een full-service IT partner met een sterke groep labels (ESC, Advisie, Net-IT, Goodzo, Ensior, GMI, SDP, Logic Vision & Dynamic Hands). Niet enkel voor onze klanten zijn we partners in progress maar ook voor jou als medewerker, dat blijkt uit onze core values:

  • Curious and brave: Onze nieuwsgierigheid drijft ons om nieuwe ideeën te verkennen en onze moed helpt ons om berekende risico's te nemen.

  • Compassionate and honest: We geven oprecht om onze klanten en elkaar, en streven naar transparantie en oprechtheid. 

  • Resourceful and clever: We vinden innovatieve oplossingen voor complexe problemen door creatief en intelligent te zijn. 

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht