Job 6 van 6


Report this listing

Solliciteren



Payroll Officer


Functie

Heb je net als ons een gezonde dosis zelfrelativering? Wil je werken bij een bedrijf waar je voordelen en kansen krijgt? Dan ben je méér dan welkom in ons regionaal hoofdkantoor om onszelf constant te helpen heruitvinden. Voor de natuur die we mee beschermen met ons klimaatplan én voor onze klanten die we stressvrij, slim en eenvoudig laten winkelen. Dat belonen we met natuurlijk met de voordelen van een vast contract van onbepaalde duur, een competitief loon gebaseerd op barema’s én een 13de maand. Klinkt als een slimme zet? Duik dan snel in deze vacature van ALDI en solliciteer vandaag nog. Wie weet ben jij binnenkort dan ook een trotse Topper #vandenALDI.


Jobomschrijving

Als Payroll Officer kom je terecht op de personeelsdienst van ons Regionaal Hoofdkantoor in Heusden-Zolder . Samen met je collega’s verzorg je de loon- en personeelsadministratie van ongeveer 1000 collega’s. Dit zijn zowel arbeiders als bedienden.

  • Samen met je collega’s zorg je voor een correcte uitvoering van de payroll zodat de lonen, vakantiegelden, omzetpremies, eindejaarspremies,.. tijdig en correct betaald worden
  • Je verwerkt personeelsgegevens op een correcte manier en ondersteunt administratief met de personeelsadministratie van de arbeiders en bedienden (ziektemeldingen, arbeidsongevallen, huwelijk,..)
  • Je controleert de urenregistratie van de verschillende afdelingen op het hoofdkantoor, de arbeiders en de collega’s in de winkels. Je past correcties toe en zorgt dat alle gegevens correct ingevuld zijn ter voorbereiding van de loonverwerking
  • Met jouw uitgebreide kennis inzake sociale wetgeving en sociaal arbeidsrecht verleen je correcte adviezen aan medewerkers en managers. Zo kan je concreet antwoorden op vragen over pensioenen, verlof, ziekte, lonen, vakantiegeld,..
  • Je rapporteert rechtstreeks aan de Teamlead Payroll en ondersteunt in specifieke rapporteringsaanvragen of personeelsstatistieken (prikklok, studenten,..)

Jouw profiel

  • Je behaalde een bachelordiploma in personeelswerk of sociaal werk, of je hebt relevante ervaring
  • Je hebt een grondige kennis van de Belgische sociale wetgeving
  • Je kan vlot werken met Word en Excel
  • Je hebt sterk administratieve capaciteiten en zet graag de puntjes op de i
  • Je hebt een goede kennis Nederlands

Aanbod

  • Je ontvangt een competitief brutoloon, aangevuld met nog extra voordelen zoals groepsverzekering, premies,..
  • Maaltijdcheques van 8 euro/dag
  • 20 wettelijke vakantiedagen aangevuld met extra bijkomende verlofdagen
  • Flexibele arbeidstijden en mogelijkheid tot thuiswerken
  • Werken in een internationale omgeving met de nodige stabiliteit en zekerheid
  • De mogelijkheid om je te blijven ontwikkelen via onze ALDI Academy
Je krijgt een gegarandeerde warme welkom, aangevuld met een uitgebreide onboarding om de kneepjes van het vak te leren. Bovendien staat je meter/peter steeds paraat voor tips & tricks. Je komt terecht in een team vol Toppers #vandenALDI die ervoor zorgen dat je elk dag met plezier komt werken. Daarnaast organiseren we regelmatig initiatieven om de sfeer erin te houden, zoals onze gezonde week of Toppers op Stap. Da's fun gegarandeerd!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht