Als klantadviseur sta je in voor het beantwoorden van oproepen voor grote klanten. Zo ga je afspraken inplannen voor grootbanken, oproepen doorschakelen naar OCMW's, mensen die voor een gesloten deur staan van hun hotel binnenlaten door hun boeking te gaan nakijken, ...
Je werkt in het interne systeem alsook in de programma's die de klanten gebruiken.
Je word in elke oproep uitgedaagd deze in goede banen te leiden, te luisteren, informatie te noteren en instructies van de klant op te volgen.
Bij deze job komt kan je soms behoefte hebben om te ventileren. Gelukkig kom je bij onze klant terecht in een team van toffe collega’s die altijd klaarstaan om te helpen, te luisteren en te praten.
Bedrijfsprofiel:
Dit bedrijf gelegen te Zele is gespecialiseerd in klantenonthaal, dispatch, klantenbeheer en innovatieve ondersteuning, dit voor KMO's maar ook voor grote ondernemingen.
Jouw profiel
Je hebt een goede kennis Nederlands, Frans en Engels
Je kan werken tussen 6u30 ’s morgens en 21u ‘s avonds (Soms begin je vroeg en stop je vroeg, andere dagen heb je een late shift. Je werkt 1 weekend op 2 op zaterdag en zondag)
Je bent collegiaal, een echte teamplayer en flexibel
Aanbod
Optie vast contract na een geslaagde interimperiode
Voltijds contract van 38u/week
Aantrekkelijke verloning naar kennis en ervaring
Indien je in de weekendshift staat, komen hier extra vergoedingen bij
Extralegale voordelen
Stabiel en hecht team die hun expertise graag met je delen
Eens opgeleid, ben je vrij om de helft van je shiften van thuis te werken