Als teamleader sta je in voor het opvolgen van de werking binnen jouw zelfsturende teams. Jouw klantgerichte en empathische aanpak heeft als resultaat blije en geëngageerde medewerkers met tevreden klanten tot gevolg.
Je zal de leiding krijgen over 2 teams. Eén team is gevestigd in ons hoofdkantoor te Zele en het andere team is gevestigd te Aalst.
Type taken bij het team te Zele zijn technical alarmmanagement en logistieke planningen aanpassen.
Gelinkt aan dit team is ook hun nachtteam. Zij behandelen alle oproepen van heel de organisatie, maar worden ook opgevolgd door jou. Om hen goed te begeleiden vragen zij dan ook om elke week 1 ‘avondshift’ te werken.
Het kantoor van Aalst doet alle Business oproepen . Een voorbeeld van een klant is een bedrijf gespecialiseerd in liften, waarvan jij dus het project ook verder opvolgt en begeleidt.
Jouw profiel
Je hebt een goede kennis Nederlands, Frans en Engels
Je bent PC-vaardig en leert graag bij
Je kan je verplaatsen naar zowel Zele als Aalst
Je bent flexibel qua uren, maar kijkt uit naar een 4/5 systeem (30,4u/week)
De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
De klant informeren over de kenmerken van de producten
De klant adviseren bij zijn keuze