Job 13 van 29


Report this listing

Solliciteren



Teamleader technisch team


Functie

Concreet:

  • Als teamleader sta je in voor het opvolgen van de werking binnen jouw zelfsturende teams. Jouw klantgerichte en empathische aanpak heeft als resultaat blije en geëngageerde medewerkers met tevreden klanten tot gevolg.
  • Je zal de leiding krijgen over 2 teams. Eén team is gevestigd in ons hoofdkantoor te Zele en het andere team is gevestigd te Aalst.
  1. Type taken bij het team te Zele zijn technical alarmmanagement en logistieke planningen aanpassen.
  2. Gelinkt aan dit team is ook hun nachtteam. Zij behandelen alle oproepen van heel de organisatie, maar worden ook opgevolgd door jou. Om hen goed te begeleiden vragen zij dan ook om elke week 1 ‘avondshift’ te werken.
  3. Het kantoor van Aalst doet alle Business oproepen . Een voorbeeld van een klant is een bedrijf gespecialiseerd in liften, waarvan jij dus het project ook verder opvolgt en begeleidt.

Jouw profiel

  • Je hebt een goede kennis Nederlands, Frans en Engels
  • Je bent PC-vaardig en leert graag bij
  • Je kan je verplaatsen naar zowel Zele als Aalst
  • Je bent flexibel qua uren, maar kijkt uit naar een 4/5 systeem (30,4u/week)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Medewerkers opleiden in vaktechnieken
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Commerciële doelstellingen bepalen (verkoop, capaciteit, omzet, klantentevredenheid, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Argumenten, scripts, instructies voor verkoophandelingen, ... uitwerken
  • Activiteiten: Opstellen van publicaties
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren

Aanbod

  • Optie vast na een geslaagde interim periode
  • Afwisseling in locatie (Zele/ Aalst) en jobinhoud
  • Familiale omgeving met een professionele werking
  • Verloning te bespreken naar kennis en ervaring
  • Functie waarin je de leiding neemt en meedenkt met het bedrijf
  • Groeiend bedrijf

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht