Job 24 van 37


Report this listing

Solliciteren



Helpdeskmedewerker/technieker


Functie

In deze zelfstandige afwisselende functie houd jij je bezig met advisering, ondersteuning en informatiedeling naar klanten op het gebied van camerabewaking. De werkzaamheden bestaan onder meer uit:

  • het (telefonisch) adviseren, ondersteunen en begeleiden van klanten bij technische vraagstukken
  • het ondersteunen van de accountmanagers bij inhoudelijk technische vragen van klanten
  • het uittekenen en uitwerken van verschillende projecten aan de hand van verschillende programma’s.
  • het volgen(bij de verschillende leveranciers) en geven van opleidingen aan de klanten.

Jouw profiel

Voor deze functie zijn we op zoek naar iemand die:

  • interesse heeft in een technische omgeving met een focus op security en IT
  • communicatieve vaardigheden heeft in zowel het Nederlands, Frans als Engels
  • klantgericht en kwaliteitsgericht is en bezit over een goed ontwikkeld empathisch vermogen om de klantvraag te doorgronden, om de juiste oplossing te bieden voor de klant
  • kennis heeft van netwerken (is een pluspunt)
  • Een hardware- of softwareprobleem vanop afstand diagnosticeren
  • De gebruiker begeleiden bij het oplossen van problemen of van op afstand de controle nemen over het systeem
  • De middelen bepalen die nodig zijn om het probleem op te lossen en de oproep indien nodig bijsturen (onderhoud ter plaatse, gespecialiseerde technicus, ...)
  • De tussenkomsten bepalen op basis van informatie van de helpdesk, de hotline en informatiedossiers
  • De opvolggegevens van interventies registreren en de informatie doorgeven aan de betrokken dienst

Aanbod

Wat mag jij van onze klant verwachten?

  • optie vast contract
  • aantrekkelijk salaris
  • extraegale voordelen
  • fijne werkomgeving
  • voltijdse tewerkstelling
  • daguren

Interesse? Solliciteer snel en wij behandelen jouw kandidatuur zo snel mogelijk!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht