Wie zijn wij? Aggreko is wereldwijd een toonaangevende speler op het gebied van projectmatige energie oplossingen in koeltechniek en stroomvoorziening. Die oplossingen helpen klanten en gemeenschappen om te groeien en te bloeien.
Wij werken als een team en wij zijn er trots op om verschil te maken voor klanten, voor lokale gemeenschappen en voor een duurzame toekomst van de wereld.
Wij zoeken? Een Customer Service Medewerker voor Aggreko Belgie. Je hebt klantentevredenheid hoog in het vaandel staan en jij betrekt collega’s in diverse teams daarbij. Jij ben het single point of contact voor de klant vanaf het moment dat een projectorder binnenkomt tot aan de afronding van het project. Daardoor heb jij een sleutelpositie tussen de klant, Aggreko Sales en Aggreko Operations.
Jouw verantwoordelijkheden
• Door jouw proactieve houding breng je rust en focus in de project planning. Jij anticipeert op de cruciale momenten: de order bevestiging; de voorbereiding van de levering; de levering zelf; en de project afsluiting wanneer technische oplossingen geretourneerd worden aan het depot.
• Jij polst constant naar de klantwens en de klanttevredenheid. Door omstandigheden kunnen die gedurende het project wijzigen. Doordat jij gepland en projectmatig werkt, blijf jij permanent in controle en registreer jij dit allemaal nauwgezet.
• Jij reageert op extra inkomende vragen van de klant omtrent extra benodigdheden, certificaten of storingen. Deze laatste geeft jij aan de juiste interne afdeling door.
• Jij beoordeeld de informatie die je krijgt, naar eigen vermogen en in samenspraak met de klant. En klopt er iets niet, dan spreek jij jouw commerciële of operationele collega’s daar constructief op aan.
• Interne informatie stromen verlopen via diverse ERP / CRM systemen,
• Jij bent verantwoordelijk voor jouw portefeuille, maar in een klein team (4 CSR’s in Nederland en 2 in België) ben je altijd een back-up voor elkaar.
Jouw profiel
De rol is open voor zowel ervaren CRS professionals als voor mensen die in deze rol wensen te groeien. Jouw drijfveren inspireren ons dan ook meer dan jouw technische kennis.
• Jij hebt uitstekende communicatieve vaardigheden, spreekt vloeiend Nederlands en zakelijk Engels en Frans.
• Jij kunt werken met MS Office en ERP systemen.
• Jij bent een zelfmotiverende teamspeler.
• Jij spreekt collega’s aan op hun verantwoordelijkheid voor klanttevredenheid.
• In verband met onze locatie (Smallandlaan 6, Hoboken) ben jij in het bezit van eigen vervoer.
Wat mag je van ons verwachten?
• Aggreko is een stabiel en leidend bedrijf op het gebied van energie voorziening.
• Een marktconform salaris tussen de € 3.000- € 3.500.
• 7,5% bonus op persoonlijk resultaat.
• 8% vakantie bijdrage.
• 8% eindejaarsuitkering.
• Je hebt 32 vakantie dagen waarvan 12 ADV.
• Pensioen premie, met 2% eigen contributie.
• Medische verzekering en levensverzekering.
• Maaltijdcheques van € 7 per dag met een eigen inleg van € 1,09 per dag.
• Medewerkers support programma.
• Hybride werken (drie dagen op kantoor).
Wens je meer informatie?
WhatsApp, sms of bel Marie van HR, +31 6 83 90 61 27. Zij kijkt uit naar jouw reactie!
Breng jouw energie naar Aggreko. Groei met ons mee!