Wat ga je doen? • Het onthaal en begroeten van klanten op een professionele manier • Luisteren naar de noden van de klant en hen adviseren bij het maken van een keuze • Opvolgen van de klant van offerte tot betaling en levering van de order • Beantwoorden van vragen van klanten, zowel face-to-face, telefonisch als per mail • Administratief opvolgen van lopende dossiers en correct handelen ProfielWat vragen wij? • Minimaal 2 jaar ervaring in de retail en een grote interesse in interieur • Communicatief en commercieel talent met een klantgerichte en dynamische instelling • Administratief sterk en in staat om lopende dossiers correct op te volgen • Stressbestendig en probleemoplossend vermogen met een zelfstandige werkhouding • Zeer goede kennis van het Nederlands en de bereidheid om samen te werken met collega's AanbodWat bieden wij jou? • Een contract van onbepaalde duur met een meer dan marktconforme verloning en bonussysteem • Maaltijdcheques, een hospitalisatie- en groepsverzekering en mogelijkheid tot fietsleasing • Carrièremogelijkheden binnen een snelgroeiend bedrijf waar je een belangrijke schakel wordt • Een werkweek van 40 uur met 12 aanvullende verlofdagen Geïnteresseerd? Ben jij de geschikte kandidaat voor deze rol? Aarzel dan niet en solliciteer nu via de sollicitatieknop met jouw CV. We beantwoorden jouw kandidatuur zo snel mogelijk. Veel succes en hopelijk tot binnenkort! Veel succes en hopelijk tot binnenkort!