Job 6 van 79


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Specialist Invoicing


Vacature: Customer Service Invoicing Specialist


Ben jij een kei met cijfers en krijg je energie van een vlekkeloze administratie? Wij zoeken een ervaren en gedreven facturatie specialist die de facturatie flow van onze klant vlot laat verlopen.


Onze klant biedt oplossingen voor de bewaring en het beheer van een fysiek en/of digitaal archief.


Wat houdt de rol in?

Als facturatie specialist ben je verantwoordelijk voor het nauwkeurig en tijdig verwerken van facturen. Je zorgt ervoor dat de klanten en leveranciers de juiste facturen ontvangen en volgt de betaalflow van A tot Z verder op.

Een optimale cashflow behouden? Daar ben jij mee verantwoordelijk voor!


Je staat in voor de volgende taken:

  • Verwerken en controleren van inkomende en uitgaande facturen
  • Opstellen en verzenden van facturen volgens contractuele afspraken
  • Beheren van debiteuren-en crediteuren administratie
  • Het analyseren en behandelen van complexere vragen en klachten in verband met facturatie
  • Het correct en duidelijk registreren van het facturatieproces in het CRM systeem zodat dossiers vlot opgevolgd kunnen worden
  • Betalingsachterstanden opvolgen
  • Opvolgen van maand- en jaarfacturatie
  • Optimaliseren van het facturatieproces
  • Ondersteunen in verschillende administratieve taken van de commerciële binnendienste


Je profiel:

  • Je hebt ervaring in, en kennis van facturatie en debiteurenbeheer.
  • Je beschikt over goede organisatorische vaardigheden waardoor je taken binnen de deadlines kan afwerken.
  • Je hebt een sterk analytisch inzicht, je kan cijfers interpreteren en complexere facturatie begrijpen en vertalen.
  • Je ben stressbestendig en hebt een flexibele mindset, je kan snel schakelen tussen dossiers zonder het overzicht te verliezen.
  • Je bent sterk in vlotte, professionele en correcte communicatie, zowel schriftelijk als mondeling, in het Nederlands en het Frans. Kennis van Engels is een pluspunt.
  • Je hebt een goede computerkennis, en goede kennis van Excel. Ervaring met een CRM systeem is een grote plus.


Aanbod:

  • Een onmiddellijk vaste positie bij een mensgerichte organisatie. Hier combineren ze korte lijnen met een collegiale sfeer.
  • Een competitief salaris aangevuld met een motiverend bonussysteem op basis van jouw prestaties en extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groeps-en hospitalisatieverzekering en 27 dagen verlof.
  • Een goede work – life balance. Na een inwerkingsperiode is thuiswerk (2 dagen per week) mogelijk.
  • Professionele ontwikkeling: Opleidingsmogelijkheden en begeleiding om je professionele vaardigheden verder te ontwikkelen.
  • Werken in een omgeving waar jouw resultaten en initiatief echt het verschil maken, met zichtbare impact op de groei van de organisatie.


Beschik jij over de nodige kwalificaties en ervaring en kan je niet wachten om deel van dit team uit te maken? Bezorg me dan zeker je cv.

Petra.america@adecco.be - 011/890860

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht