Functieomschrijving Ben jij nauwkeurig en werk je graag met cijfers en data? Voel je je op je plek in een ondersteunende functie binnen een enthousiast team? Dan is deze vacature misschien iets voor jou.
Voor een familiaal bedrijf met vestigingen in Oost-Vlaanderen en Vlaams-Brabant zoeken we een medewerker voor aankoop en databeheer.
Wat mag je verwachten?
- Invoeren en actualiseren van artikelgegevens in het ERP-systeem, zoals prijzen, barcodes en verpakkingsinfo
- Verwerken van prijswijzigingen en promoties van leveranciers
- Opstellen van maandelijkse prijslijsten
- Voorraadbewaking en opvolging van orderbevestigingen
- Behandelen van klachten en communicatie met leveranciers
- Beheren van aankoopdocumenten en controleren van facturen op afwijkingen
- Ondersteuning bieden bij de aankoop van intern materiaal en kantoorbenodigdheden
Profiel - 2 jaar relevante ervaring in aankoop en/of databeheer bij voorkeur in een retailomgeving
- Je kan vlot werken met MS office (Exel en Outlook)
- Je spreekt vlot Nederlands en hebt een goede kennis van Frans en Engels (Duits is een pluspunt)
Aanbod - Verloning volgens ervaring
- Maaltijdcheques van €8/gewerkte dag
- 20 wettelijke verlofdagen + 6 ADV dagen en bijkomende verlofregeling op basis van anciënniteit
- Mogelijkheid tot fietsleasing
- Mogelijkheid om je skills te verbeteren door interne opleidingen
- Attenties tijdens feestdagen en zeer leuke team incentives
Aarzel niet en solliciteer snel via de sollicitatieknop!
Solliciteren