Job 10 van 52


Report this listing

Solliciteren



HR Officer KMO


Wie zijn wij? Acerta is een toonaangevende hr-dienstengroep in België met meer dan 1.550 collega's – verdeeld over 26 kantoren in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Wat we belangrijk vinden? Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en uitdagingen als één team aanpakken. Bij Acerta zijn we fier op wat we samen bereiken. Wat ga je doen? Bedrijven kiezen er steeds meer voor om hun personeels- en salarisadministratie (bovenop de payroll) uit te besteden. En daarvoor kunnen zij binnen Acerta terecht bij BPO (Business Proces Outsourcing). Onze klanten zijn kleine en middelgrote ondernemingen (nationaal en internationaal) die hun personeelsdienst volledig of gedeeltelijk aan Acerta uitbesteden. Neem de operationele ondersteuning van de payroll van klanten op jou. Treed op als eerste aanspreekpunt en zorg voor een correcte loonverwerking volgens de Belgische sociale wetgeving. Leid de HR-administratie en payroll in goede banen, zowel voor de klant als voor zijn werknemers. Vertegenwoordig de personeelsdienst van de klant en beantwoord vragen over administratie en payroll. Voer de personeels- en loonadministratie tijdig, punctueel en kritisch uit. Stuur klanten proactief en procesgericht aan; neem telefonisch contact waar nodig. Analyseer klantenvragen en geef advies over sociale wetgeving, loonadministratie, tools en producten van het sociaal secretariaat. Volg processen nauwgezet op en werk actief mee aan de ontwikkeling van nieuwe procedures. Signaleer knelpunten en stel verbeteringen voor. Bied een betrouwbaar operationeel aanspreekpunt voor klanten en hun medewerkers. Wat breng je mee? Je hebt een bachelordiploma of werkervaring binnen een gelijkaardige sector. Kennis van de wetgeving is aanwezig en je kan de vertaalslag maken naar de toepassing in het loonsysteem. Omdat je de taal van de klant spreekt, kan je complexe zaken begrijpbaar maken. Door je energieke aanwezigheid ben je een enthousiaste teamplayer en gedreven om resultaten te behalen. Bij veranderingen pas je jezelf aan en kan je snel overweg met nieuwe tools en systemen. Je hebt de ambitie om steeds bij te leren. Dossiers in het Nederlands en het Engels behandelen schrikt je niet af. Je kan je ook goed behelpen in het Frans. Wat bieden we jou? Dankzij gerichte opleidingen kan je groeien in je job en investeren we samen in je professionele en persoonlijke ontwikkeling. Je krijgt een contract van onbepaalde duur (37,5u) met flexibele werkuren en 40 betaalde verlof- en feestdagen (waarvan 29 vrij te kiezen). Je ontvangt een vergoeding voor jouw woon-werk verkeer. Je hebt ook de mogelijkheid om thuis te werken met een forfaitaire thuiswerkvergoeding van €120,88 netto/maand. Daarnaast krijg je maaltijdcheques van €8/dag, ecocheques van €205 en cadeaucheques van €40 op jaarbasis. We bieden jou een uitgebreid verzekeringspakket: een hospitalisatieverzekering (uitbreidbaar naar gezinsleden) en een groepsverzekering (pensioenspaarplan, ove... Payroll, Business, Sociale wetgeving, Administratie, Outsourcing, HR-administratie, Payroll, Engelse taal, Frans, Loonadministratie, Ambitie, Nederlands, Personeelsdienst, Verkeer

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht