Job 20 van 54


Report this listing

Solliciteren



Pricing Analist


Wie zijn wij? Acerta is een toonaangevende hr-dienstengroep in België met meer dan 1.550 collega's – verdeeld over 26 kantoren in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Wat we belangrijk vinden? Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en uitdagingen als één team aanpakken. We zijn fier op wat we samen bereiken. Wat ga je doen? Binnen deze rol worden prijszettingsprocessen ontwikkeld, geoptimaliseerd en opgevolgd. Analyses van prijzen, kortingen, producten, klantsegmenten, bedieningsmodellen, verkoopkanalen en samenwerkingen leveren inzichten op die bijdragen aan innovatieve prijstechnieken en een sterkere winstgevendheid. Een correcte en actuele registratie van alle toegepaste prijzen in de prijzendatabank zorgt ervoor dat facturatie- en verkoopprocessen vlot verlopen. In nauwe samenwerking met Product Managers wordt de prijsstrategie afgestemd op sector, productlijn, segment of kanaal. Tegelijkertijd wordt, samen met het controlling team, toegezien op de competitiviteit en rendabiliteit van producten en business units. De impact van prijsstrategieën wordt mee vertaald naar budgetten, prognoses en langetermijnplannen, met oog voor financiële haalbaarheid en strategische doelen. Financiële modellen en diepgaande analyses ondersteunen beslissingen rond pricing, productontwikkeling, segmentatie en distributiekanalen. Rapportage gebeurt rechtstreeks aan de Pricing Manager, met regelmatige terugkoppeling over inzichten en aanbevelingen. Wat breng je mee? Een economische opleiding vormt jouw basis, aangevuld met een eerste ervaring als pricing analist of in een gelijkaardige analytische rol. Werken met Excel en financiële tools voelt vertrouwd aan en schrikt je niet af. Analytisch denken en nauwkeurig werken typeren jouw aanpak. Technische informatie weet je helder en gestructureerd over te brengen. Kritisch meedenken met de business gaat je goed af. Je biedt ondersteuning waar nodig en weet stakeholders op een overtuigende en beknopte manier te adviseren. Een proactieve houding, zin voor initiatief en resultaatgerichtheid zorgen ervoor dat je werk ziet, uitdagingen aangaat en deadlines respecteert. Wat bieden we jou? Hier ben jij onze grootste troef. Je krijgt de ruimte om op jouw unieke manier je stempel te drukken in hr. En dat in een team waar iedereen er 100% samen voor gaat. Uiteraard kan je op heel wat meer rekenen: Dankzij gerichte opleidingen kan je groeien in je job en investeren we samen in je professionele en persoonlijke ontwikkeling. Je krijgt een contract van onbepaalde duur (37,5u) met flexibele werkuren en 40 betaalde verlof- en feestdagen (waarvan 29 vrij te kiezen). Je ontvangt een netto thuiswerkvergoeding van 120,88 €/maand. Daarnaast krijg je maaltijdcheques van €8/dag, ecocheques van €205 en cadeaucheques van €40 op jaarbasis. We bieden jou een uitgebreid verzekeringspakket: een hospitalisatieverzekering (uitbreidbaar naar gezinsleden) en een groepsverzekering (pensioenspaarplan, ... Budget, Rapporteren, IT/dataverwerking, Facturering, Business, Business unit, Analyse, Controlling, MS Excel, Consulting, Samenwerken, Productontwikkeling

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht