Voor de vacature van Hotelreceptionist verwachten we dat :
je de gasten verwelkomt met een glimlach bij hun aankomst in het hotel ,
alle administratieve taken voor het verblijf van de gasten verzorgd worden
je telefonie en mailverkeer voor je rekening neemt
klanten bij jou terecht kunnen met al hun vragen en jij een probleemoplossende houding aanneemt
alle bijkomstige taken van de front office voor jou geen geheimen kennen
Bedrijfsinformatie
EG Group is een en internationale organisatie uit Engeland. 's werelds grootste worden was het doel van twee broers die verantwoordelijk zijn voor de oprichting in 2001. Op vandaag hebben ze meer dan 6000 tankstationlocaties in onder andere de UK, Benelux, Frankrijk, Duitsland, de Verenigde Staten en Australië. Grote internationale merken zoals Burger King, Starbucks en KFC vallen onder de samenwerkingen om zo alle gasten van hun wensen te kunnen voorzien. EG Group domineert de markt in de Benelux en heeft zich ontwikkeld tot een sterke retail partner. De groep wordt erkend voor zijn investeringsmodel, handelsprestaties en, nog belangrijker, het bieden van de beste ervaring in Retail & Koopwaar, Foodservice en Brandstof. Dynamiek en groei zijn kernwaarden. Medewerkers kunnen zich ontwikkelen en krijgen doorgroeimogelijkheden. Er wordt met andere woorden gekeken naar talent.
Jouw profiel
Voor de vacature van Hotelreceptionist heb jij onderstaand profiel :
Je bent zeer klantvriendelijk en een uitstekende service geven is jouw hoofddoel
Zelfstandig werken is voor jou geen enkel probleem
Taalvaardigheid is voor jou geen probleem : je spreekt uitstekend Nederlands, Frans en Engels
Je kan goed overweg met een computer
Antwoorden op vragen van de klanten tijdens hun verblijf
De gepaste acties nemen bij een geschil met een klant (commerciële ingesteldheid, ...)
De klanten verwelkomen bij hun aankomst
De administratieve formaliteiten in verband met hun verblijf afhandelen
Plaatsen en goederen bewaken
Rondes ter preventie en voor het opsporen van risico's uitvoeren
De klantenrekeningen administratief opvolgen (aanmaningen, controle van uitgestelde betalingen, ...)
De kassa afsluiten en de openstaande rekeningen controleren
De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
Een vooruitgangstraject voorstellen