Job 2 van 7


Report this listing

Solliciteren



Hotelreceptionist (32u)


Functie

Voor de vacature van Hotelreceptionist verwachten we dat :
  • je de gasten verwelkomt met een glimlach bij hun aankomst in het hotel ,
  • alle administratieve taken voor het verblijf van de gasten verzorgd worden
  • je telefonie en mailverkeer voor je rekening neemt
  • klanten bij jou terecht kunnen met al hun vragen en jij een probleemoplossende houding aanneemt
  • alle bijkomstige taken van de front office voor jou geen geheimen kennen


Bedrijfsinformatie
EG Group is een en internationale organisatie uit Engeland. 's werelds grootste worden was het doel van twee broers die verantwoordelijk zijn voor de oprichting in 2001. Op vandaag hebben ze meer dan 6000 tankstationlocaties in onder andere de UK, Benelux, Frankrijk, Duitsland, de Verenigde Staten en Australië. Grote internationale merken zoals Burger King, Starbucks en KFC vallen onder de samenwerkingen om zo alle gasten van hun wensen te kunnen voorzien. EG Group domineert de markt in de Benelux en heeft zich ontwikkeld tot een sterke retail partner. De groep wordt erkend voor zijn investeringsmodel, handelsprestaties en, nog belangrijker, het bieden van de beste ervaring in Retail & Koopwaar, Foodservice en Brandstof. Dynamiek en groei zijn kernwaarden. Medewerkers kunnen zich ontwikkelen en krijgen doorgroeimogelijkheden. Er wordt met andere woorden gekeken naar talent.

Jouw profiel

Voor de vacature van Hotelreceptionist heb jij onderstaand profiel :
  • Je bent zeer klantvriendelijk en een uitstekende service geven is jouw hoofddoel
  • Zelfstandig werken is voor jou geen enkel probleem
  • Taalvaardigheid is voor jou geen probleem : je spreekt uitstekend Nederlands, Frans en Engels
  • Je kan goed overweg met een computer
  • Antwoorden op vragen van de klanten tijdens hun verblijf
  • De gepaste acties nemen bij een geschil met een klant (commerciële ingesteldheid, ...)
  • De klanten verwelkomen bij hun aankomst
    De administratieve formaliteiten in verband met hun verblijf afhandelen
  • Plaatsen en goederen bewaken
    Rondes ter preventie en voor het opsporen van risico's uitvoeren
  • De klantenrekeningen administratief opvolgen (aanmaningen, controle van uitgestelde betalingen, ...)
  • De kassa afsluiten en de openstaande rekeningen controleren
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • Promotionele acties voeren (mailing, ...)
    Klantenrelaties opvolgen
  • De organisatie van seminaries, congressen, ... in het bedrijf coördineren
  • De reservaties registreren en de bezetting van kamers, appartementen, bungalows, ... actualiseren
  • De klant informeren over de diensten van de organisatie en de reservatieprocedure
  • Klaarmaken en opdienen van het ontbijt in de eetzaal of op de kamer
  • Vreemde valuta wisselen voor buitenlandse klanten
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De facturen voor de verblijfkosten opstellen, de betalingsmiddelen controleren en de betalingen ontvangen
  • De opvolggegevens van de activiteiten registreren (reservaties, annulaties, verkoop, ...)
    Dagelijkse statistische rapporten opstellen (bezettingsgraad, gemiddelde prijs, ...)

Aanbod

Voor de vacature van Hotelreceptionist mag je het volgende verwachten :
  • een marktconform salaris
  • kans op een vast contract na een geslaagde uitzendperiode
  • een fijn team met mogelijkheden om door te groeien

Solliciteren

VERONIQUE VAN OVERSTRAETEN
003224541848

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht